Saturday, September 11, 2010

RAYA PERTAMA~

salam

harini dah raya kedua. semalam agak busy jugak la. tak sempat nak update blog. hik3~ btw, selamat hari raya kepada semuaa~

malam raya aku dah iron semua baju raya. baju raya ada 3pasang, kaler hijau, purple dan hitam. yeah~raya pertama aku pakai baju warna hijau. pagi2 buta aku on9. facebook lengang giler. ada la sorang dua yang on9. hahaha yang lain2 xdee..maklumlah raya kan? :P

pagi tadi dah hidangkan makanan, kemas2 umah tok sikit, japgi orang nak datang beraya.aku pun pakai baju kurung tu dan lepak atas umah sambil on9~ hehe

tengahari tu sepupu aku sebelah abah call, dia datang amik aku. bawak aku raya umah tokwan. sebelah abah aku~ huhu best la jugak. makan bihun sup, makan laksa. sumpah kenyang. pastu ikut mak sedara n sepupu2 pegi raya umah sedara diorg. best2~

duit raya? setakat arini aku dapat rm27, ok gak kan? dapat jugak. hahaha best2. tapi kalau pegi raya umah org, xdapat la kan. sedih je :P

arini, raya kedua,. aku xpegi mana2,. dok kat umah je. pakai t-shirt je~ tengok tv, on9 dan tido...zzzzz

raya ke 5 atau 6 mama balikkk! yeayy!! :))


:)

4 comments:

± said...

ni baru org cakap blogger tegar..raya, raya gak kn?on9 tetap on9 :p

fatin, disablekan word verification aci?br best nk komen :)

Noor Fatin said...

dark half: yeah~ haha opsss baru check tadi.. sbb sy xpnh kena pn wat kod tu.. dah tukar dah..hehehe thanx bgtau

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

sakan raya

hehe..

** jom join contest senyuman maneh

Noor Fatin said...

gadis kg: hehehe ok2!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER