Wednesday, September 8, 2010

CONTEST I LOVE PINK

salam.

perempuan mana yang tak suka pink kan? tipu la kan? aku boleh kata gila jugak la pink. buktinya, cuba masuk bilik aku. cadar pink, selimut pink, tuala pink, kasut pink, bantal pink. semuanya pink.rumate baru aku serius terkejut. haha kebetulan je semua tu. mata aku mesti akan tercari2 warna pink kalau nak beli apa2, sandal aku pun pink tau. mama yang belikan. haha

aku nak join contest ni. walaupun esok dah tarikh tutup. aku nak join gak!! haha aku minat pink. love pink~ keh3

contest dari PINKY GIRL TALK.

banner contest..sweet kan? hee
jom baca syarat2 dia:

1. Penyertaan terbuka kepada semua blogger yang berada dalam Malaysia tanpa mengira jantina, umur atau bangsa. Tapi entry mestilah yang boleh difahami. Hihi.

2. Terpulang bagi anda sama ada untuk follow atau tidak blog Pinky Girl Talk, tetapi keutamaan diberikan kepada mereka yang follow blog saya. Supaya anda mudah terima setiap update.

3. Syarat paling penting: gambar yang dipertaruhkan adalah original milik anda. Di dalam gambar tersebut perlulah adalah unsur-unsur warna pink. Lagi banyak tema pink dalam gambar tersebut, maka peluang jadi pemenang lagi cerah. Hanya sekeping gambar yang perlu dipertaruhkan. Ceritakan serba sedikit mengenai gambar.

4. Banner contest ini mestilah diletakan di sidebar blog anda dan pastikan juga ia di 'link' kepada

5. Setelah selesai semua perkara di atas, sila lah tinggalkan komen di entry ini. Saya akan meninggalkan jejak di entry anda atau ruangan shoutbox sekiranya nama anda telah tersenarai.


Pemenang akan memperoleh RM 30 yang akan di 'bank in' ke dalam akaun anda. Dua pemenang lain yang bertuah akan di sponsor oleh :


Lovelyhandmade card

tarikh tutup:

9 September 2010.



gambar yang dipertaruhkan :
gambar ni diambil oleh  kat sawah padi masa balik dari kampung. dia suruh sy gigit lalang tu~ haha baju dan tudung pink itu disponsor oleh mama saya..hehee sandal pun pink.cuma xnampak la dalam gambar :P


sapa2 yang nak join, masih sempat lagi ni..sila klik di

ANDA SUKA PINK?

thanx kpd pihak penganjur..harap penyertaan ini diterima.hehe


1 comment:

Pinky Pixie said...

woah, cun gitu..
thanx join!
selamat hari raya =)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER