Wednesday, September 8, 2010

JUMAAT RAYA! :)

salam..

alhamdulillah. tadi dah ada pengumuman raya.. hari raya jatuh pada hari jumaat, 10/9/10. bukannya esok. sapa ntah yang kecoh2 cakap esok raya. so, ramai la yang kelam kabut, risau, takot esok raya~ adehh..

esok kita buat ketupat okay? rendang ayam, rendang daging! hehe esok aku nak buat ketupat. tolong tok. maklumlah mama xde. aku nak belajar la umah tok. hehe kuih raya pun bykkkkkkkkkk.. aku bawak 5jenis, mak lang, 2jenis, makcik, 5jeniss.. nyum2~~

btw, kat facebook dan tagged, aku guna nama bahulu gebu~ hehe ada yang tanya, gebu ke?? opsss. ada yang tanya , ada jual bahulu ke? nak beli. adess. itu nama saje la. bukannya jual bahulu betol2. hahah.. best kan nama tu?? selagi mood raya ada, selagi tu aku nak guna nama tu :))

esok mesti ramai tak on9, sebab busy buat ketupat,,,,keh3..

:P

1 comment:

Suara Kalbu said...

Salam Lebaran untuk sis sekeluarga. Semoga ceria-ceria menyambut raya.

ARTIKEL RAKAN BLOGGER