Thursday, September 30, 2010

DAYANA DAN AZZAM

salam~


apa kabar? kulim hujan. petang2 confirm hujan. pastu sedap la kalau tido. tapi minggu ni kurang rehat. assignment dan report berlambak2 kena antar. adeh. esok fyp pulak. sabtu ni nasib baik xde kelas. boleh bangun lambat~ haha tapi kat msi ada event la, event program ICE. anjuran spanish, mandarin dan BI. tapi aku xtau la aku terlibat ke tak. masa ari tu la. haha aku just terlibat masuk amazing race subjek math je~ keh3

aku check nuffnang. lagi beberapa RM je utk cashout kan. haha tak lama lagi boleh la tu..heeee~~ dan aku sebenarnya selalu check keyword. haha macam2 ada. kadang2 lawakk~



cuba lihat. apa yang famous? idola kecil kan? haha! rating post pasal idola kecil la yang paling tertinggi setakat ni. post lain mesti kalah. haha walaupun setahun dah berlalu.. hee..

dayana dan azzam
dayana idola kecil
dyana idola kecil 2
azzam idola kecil 2
gambar keluarga azzam idola kecil 2
azam idola kecil
dayana dan azam

see? idola kecil. azzam dan dayana! mesti adaaaa~~ heeee..dulu masa idola kecil sedang berlangsung aku banyak buat post pasal tuu.. tu la sampai skrg keyword tetap idola kecil. haha

keyword yang lain:

fb tak boleh upload picture kenapa?
*of coz la xtau nape, aku pun tak penah buat post ni. agaga *

logo crocs berbentuk huruf allah
* aku ada buat post pasal ni*

isteri ditampar
*jap fikir balik, mana de!* haha

okay2, dan aku rasa sampai bila2 pun keyword aku dihujahi dengan word azzam dayana dan idola kecil 2! haha mesti budak2 ni yang taip2 kan.. haha adik2 je ni~~ budak2 mcm aku xde sangat kot yang minat..keh3


*aku saja letak tajuk dayana dan azzam, mesti ramai yang search macam ni lagi* haha!

2 comments:

Admin said...

Sukanya dia... Tumpang gembira gak..hehe

Noor Fatin said...

thanx hadi~ heee

ARTIKEL RAKAN BLOGGER