Friday, September 24, 2010

NAK MINTAK TOLONG DAN GAMBAR RAYA!

salam

fuh! lama gak xupdate blog rupanya. maklumlah, tenet kadang2 lembap! tak la kadang2, selalu jerrr.. haha minggu ni sangat2 busy. dah start minggu busy dah. lepas raya, assignment banyaakkk, test banyakkk.. tiap2 malam aku kena buat assgment, pastu study utk test esoknya. on9 pun macam tak senang hati je. haha! ni rasa tenang sikit. sebab dah antar dah 4 lab report PLC. tension giler buat benda tu~~ hahaa!

fyp dah start arini. baru potong2 besi. dua orang je grup aku, sedih kan? org lain semuanya 5! paling kurang 4! huwaaaa.. mudahan2 segalanya berjalan dengan lancar. dan aku harap ni last sem bagi aku!

err.. aku nak mintak tolong la pada blogger2 yang tahu,, pasal benda ni.


ada beberapa web aku bukak tak boleh. keluar benda ni, bila tekan dont send atau send error report, automatik window tu terpadam. quit. apsal ek? baby adopter aku pun tak boleh bukak. ntah apa cite lydia dalam tu~~ uwaaaa...

PLEASE HELP ME!! sapa2 yang tahuu,, tlg2 bagitau aku..apa aku patut buat.. utk xnak ada benda ni..

ok, pic raya tak banyak sangat! haha ada la beberapa keping aku upload kat facebook~ weee. tu pun cilok hp abah aku. hp aku xde kamera. okay tipu. ada tapi cuma 1.3megapixel. tension kan? adehhhh!! hahahah



ni kat kampung tok wan aku. arwah tok wan aku. walau beliau dah xde, aku tetap panggil kampung tokwan aku. walau pun aku ada tok :P umah tok utk sebelah mama. umah tokwan utk sebelah abah~ hehehehe.. itu jambu kat belakang umah. mama petik. haha. aku amik la pic. abah amikkan kot. dengan teriakan aku menjerit, *saya lah usahawan jambu yang berjaya!!* hahaha poyos~ keh2


gambar ni kat depan umah tok! hehe ok, ni baru tok. hehe dengan alisya. melaram tudung dari seseorang :P tembam kan aku pakai? haha gambar atas tu aku tarik kedepan dah. xnampak la dua kaler. haha alisya pun ada gak tudung tuuuu~ dia yang ajar aku pakai.wakakakak!!


ni la alisya., nurul alisya alia. dia ni sebenarnya anak jiran aku masa kitorang dok kat kulim. mama aku ngasuh dia dari umo dia 2bulan sampai la 3tahun. pastu kitorang pindah ke sg petani. dia memang rapat giler dgn family aku. dan sekarang dia umo 11 tahun! darjah 5 sudah~ tinggi kan. nak dekat sama tinggi dekat aku..ceh! beza umo 10 tahun. tapi kasut raya aku dia boleh pakai. hahaha tu haa, dia melaram kasut raya aku..kasut princess okay! :P thanx pada si diaa~ weee.. i likeee. suka sgt2! rasa bertambah ketinggian ketika memakai! hahaha!!

berbalik kisah di umah tokwan. belakang umah. selangkah je dah sawah padi. kalau sebelah tepi ni ada kandang itikk. pak lang aku banyak bela itik! aku xamik gambar2 kandang itik kat abah aku..wuu.. so xdapat la tunjuk! xpe2, lain kali aku letak kat sini. haha. best2, tgk itik jalan. aku selalu kejar itik2 tu. haha kejam! alisya yang amik pic ni~

lastly, aku letak jugak gambar poyo ni! hahaha masa ni aku nak kuar makan kot. aku suruh alisya amik. 1st pic dia amik ni, tapi agak blur, so xnampak sgt2. 2nd pic dah xjadi senget mcm ni. dan pic2 seterusnya, xjadi mcm ni. haha so aku amik pic ni, edit2 sikit. aku letak kat sni. alisya kata *tu diaa, gediknya* hahahahah!!ni baju raya! mama buat, aku suka! abah beli kain ni! cantik kann.. mak aku pun sama gak. warna merah. aku purple. corak sama! hehehehe suka2!


ok abis sudah, cite pasal raya! haha mood raya tak abis lagi. kuih raya dan kerepek2, maruku penuh satu rak dalam loker. kalau aku lapar, aku makan la! haha semua mama kasi~ heeee

aku dah tengok jadual final exam. start 8nov sampai 13 nov! pastu tamatlah sudahhh!! yahooooooooooooo!! heheh

ok laaa!! nak start blogwalking! dan yang perlu anda tahu, esok, bersamaan ari sabtu, aku ada kelas BAS!! kul 8 pagi sampai 11pagi...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!


byebye

3 comments:

Anonymous ® said...

mudah je..download dan install yang baru v3.56..kalo xleh gak beli pc baru..kalo xleh gak mulakan hidup baru..huhu

NIA said...

whoah seronoknye raya.hehe sori xreti nk tlg hal firefox2 nih.sbb xpnh kne lg.btw goodluck exam ye:)

Noor Fatin said...

rizuan: install? ok2, sy try. beli pc baru? waaa!! laptop ni xsmpi sebulan, baru je beli..hahaha thanx2!


izzati; hehe ok..thanx! xpe :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER