Wednesday, September 8, 2010

CANDID CAMERA CONTEST

salam

candid camera contest. rasa berminat nak join. banyak sebenarnya gambar candid yang aku ada. hehe

contest ni dari aimauyun :)

banner contest beliau. besarkan kamera tu? hak3

syarat2 nyaa :

Syarat-syaratnya :- (dari tuan punya contest)

1) Terbuka kepada semua bloggers...
2) Wajib folo blog aku....nnt korang gak senang dapat info Contest ni...
3) Up-load gambar Candid yang korang rase paling menarik...Xkesahlah gambar korang sendiri ke.. family ke... aweks ke... kawan2 ke... janji Candid... 1 gambar sahaja....
4) Letak Banner Contest ni kat slidebar blog korang..
5) Tag 5 orang kawan korang.. biar meriah sikit....
6) Jangan lupa tinggalkan link korang kat comment post..

Tarikh Tutup :

29 September 2010

Pemenang akan diumumkan pada 1 Oktober 2010

Hadiahnya :

3 Orang Pemenang akan mendapat "Piala Pin Boling".....
(sebab aku gila Boling!!!!)

gambar yang dipertaruhkan :



sapa2 yang join, sila klik

CANDID CAMERA CONTEST

aku tag:


ana mardia
fatyhah baharudin
usagi kechik
lynna vavavoom

sila join!!

3 comments:

Lulu Caldina said...

hi awak..saya pun dah join contest ni..good luck eh

Noor Fatin said...

thanx lulu.. gdluck jugak!

Red Giant said...

* Keputusan Top 5 Akan Dikeluarkan Pada 1 OKT 2010.. 3 Pemenang Dipilih Berdasarkan Undian Anda (50%)Dan Juri Khas (50%)..

* Undian Dibuka Mulai 1 OKT 2010 Hingga 8 OKT 2010..

* Jgn Lupe Menunaikan Tanggungjawab Anda...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER