Saturday, September 25, 2010

RADJA-MAAF

Radja – Maaf

bila aku salah tolong maafkanlah

ku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah

* aku ingin selalu bersamamu

walau senang, walau kita susah

reff:

mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku

bila aku salah di matamu

bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku

aku tahu kau marah

aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah

repeat *

repeat reff
repeat *
repeat reff [2x]



lagu ni aku dah pasangkan elok2 kat blog aku.. best kan? aku tau lagu ni dari youtube la~ hehe lagi satu lagu terbaru radja ialah, terus terang. pun best jugak~! haha aku dari dulu memang suka lagu2 dari radja. yela, ntah kenapa suka. dari form4. ada kisah tersendiri :P

hehe ookk.. harap semua enjoy dgn blog aku dan lagu ni~ heee

ARTIKEL RAKAN BLOGGER