Sunday, September 26, 2010

CONTEST SENYUMAN MANEH!

salam!

aku ditag oleh LIANA utk join contest ni..actually, tuan punya contest dah antar invite utk aku join. tapi aku sangat2 busy. :P sorii.. aku join jugak akhirnya! hehe


ni banner contest beliau.

syarat2nya :

Mestilah menjadi followers blog Gadis Kampung Separa Bandar

Mesti buat N3 pasal contest ni.

Pic yang dipertandingkan mestilah hak milik sendiri.

Anda diwajibkan berada dalam gambar tersebut dan bebas sama ada nak gambar sorang, bersama kawan ataupun family.

Hanya satu pic saja dibenarkan untuk dipertandingkan.

Letakkan dan link banner contest di side bar blog anda dan tinggalkan link anda di komen ini.

Tag minimum 2 atau lebih rakan anda.

Tarikh tutup adalah pada 10-10-2010.

Hadiah adalah topup bernilai RM30.

Jika pemenang menggunakan line prabayar, nilai tersebut akan ditukarkan kepada wang tunai dan akan di bank-in kan ke dalam akaun anda.


ni pic yang aku pertaruhkan.

maneh ka? hahaha lawak ja. aku suka pic ni~ lalala... senyuman yang menyimpan seribu rahsia.

tag kawan2 yang mempunyai senyuman maneh.

-ana mardia-
-fatyhah baharudin-


sapa2 yang nak join contest ni.. sila ke MANEH! banyak masa lagi nak join.. heeee

ok. done! tenkiu!

6 comments:

NIA said...

goodluck!hehe~

Noor Fatin said...

thanx awk! :)

evalovevo said...

atin cmne nk join???ak nk try jgk..kihkih

Noor Fatin said...

leh je. haha hang klik link yang aku bagi tu..yg aku tulis MANEH tu.l.pi trus ke blog dia!

evalovevo said...

pastu???hee well ak kn xpnh nk join2 nih..xtau nk wt...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

thanks join contest =)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER