Wednesday, September 29, 2010

300TH FOLLOWERS!

Salam..

entry ni khas buat follower aku yang ke 300~ tahniah! haha

tak sangka, dari sem4 aku start menceburi dunia blog ini, ada indah, ada duka, ada pasang surutnya, kadang2 sebulan sekali update entry, kadang2 3 entry satu hari, semuanya ada,

kenapa aku suka berblog? sebab blog ibarat temanku yang kedua, di sini la aku mencurahkan segala perasaan aku. ketika aku tiada teman utk mengadu, blog adalah temanku. sebenarnya ni link blog yang kedua, sebelum ni linknya lain. atas sebab2 tertentu, aku terpaksa tukar link yang baru.

dah 300 org follower! wah, hebat! hehe thanx semua kawan2 ku~ terutama yang follow blog aku. insyallah aku akan follow blog korang balik~ jangan risau, aku tak kedekut nak tekan button follow kat blog korang dan aku jugak bermurah hati untk menekan iklan nuffnang yang hidup di blog korang!

okay2, melalut sudah. tahniah utk fatien eleena! yeah~ nama fatin jugak you~~ sama nama dengan i~ hakhak. thanx follow blog ni! thanx byk2!

ni ada ucapan utk kamu. sy buat tadi. khas utk kamu fatien. sori sangat simple. actually busy nih, nak siapkan assignment. cepat2 buat~ keh2. harap kamu sukaaa~

dan sy nak awak tau, sy suka blog awk. lagu kat blog awk dan banner awak. semuanya la. rasa tenang je bila bukak blog awk! heee

sapa2 nak usha blog dia, boleh klik FATIEN ELEENA


utk kamu, fatien

tunggu la pulak follower yang ke 400~ keh2, terima kasih.


*tadi makan pizza hut, nyum3!!


salam!

6 comments:

NIA said...

tahniah dah masuk 300.heeee~

Noor Fatin said...

thanx ;D

Mohd Hazwan said...

peh best ah nk dt duit nuff..
ak da 2 taun blogging pn x dpt2 lg

Noor Fatin said...

aku dua tahun gak! haha.. lambat lagi.. bukan skrg..keh3..

dlu aku sgt aktf..smggu aku leh dpt rm13! hahaha

fatien eleena said...

dear.thx sbb buat tribute cenggini.awww, syg u. :D

Noor Fatin said...

fatien: haha syg u jugak :D

ARTIKEL RAKAN BLOGGER