Wednesday, September 1, 2010

laptop baru :)

salam~

entry sebelumnya diremove. maaf.

ok sambung. sekarang kat cc. lagi brapa hari je nak rayaa..waaa.. tak sabar2 nak raya~ best2. raya paling indah masa kanak2. dapat duit raya. agak2 tahun ni dapat duit raya lagi tak ek? agak2 ada tak orang nak kasi? agak2 kalau orang tanya umo brapa ni, nak cakap tak 15? agak2 orang percaya tak? semuanya agak2~ haha

ari tu abah kol. dia dah beli laptop. toshiba! waa. best2. haha tak sabar2 aku nak pakai. nak on9 puas2..lama2! hehe tapi sekarang xde lagi la laptop. tunggu abah balik kampung baru dapat laptop.yeay!! cepatlaahhh balikkkkkkkkkkkk!! hehe..

minggu ni test ada 3. tadi baru lepas strength material. adoyaii! haha aku tak leh jawab pun.tapi penuh jugak kertas a4 tu..,merapu2 je. haha alahai blur2. padahal study. ntah la. takot sgt. takot failed ja nanti..wuu~~ sok test qci pastu eng.science.

kuih raya dah beli. tat nenas dan almond london. dua2 dah tinggal hampir separuh.haha! tak sempat raya weh! rakus2 tengok kuih raya~ kah3

ok la. aku tak sabar2 tunggu nak on9 guna laptop baru. tapi lagi dua minggu! haha takpa2, sebulan dah aku xde laptop. aku boleh je tunggu lagi dua minggu!

p/s: aku xdapat satu pun kad raya tahun ni. sedihkan? dari sekolah rendah, tak pernah setahun tak dapat.mesti ada gak walau tak banyak. haha~

selamat berbuka puasa kepada yang berpuasa~ hahaha

4 comments:

SitiMashitahSaidin said...

selamat berposa dan selamat ari rya fatin~ :))

saperakue said...

huk3.. bvau lappy baru la

Atsuko Ichirou said...

lappy...=)

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

skrg ni smua pkai kad raye tag rmai2 kt fb tuh..huhuhu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER