Monday, September 27, 2010

KARAOKEHOLIC CONTEST

salam


tetiba terjumpa satu contest ni. karaoke! utk sapa2 yang minat karaoke! aku? minat, tapi suara tak sedap.. wakaka. cuma  dan rumate aku je yang dibenarkan nyanyi dengan aku. orang lain? no way!!

lokasi yang kami selalu terjah adalah di kulim landmark central, kulim. sejam rm18. kami amik 10 lagu, rm15. haha pernah 3jam. lalala~ tapi sangat lama dah kitorang tak pernah. budget lari aka busy. haha


Powered by BannerFans.com

banner contest beliau~

syarat2nya

:1. Ada blog sendiri. Jangan guna orang lain punya pulak.

2. Jadi follower blog ini. Senang nak tau update nanti.
3. Buat entry pasal contest ni dengan tajuk KARAOKEHOLIC.
4. Letak banner contest dalam entry dan sidebar blog korang.
5. Letak 1 keping gambar korang berkaraoke.
6. Tag rakan blogger. Tak kisah berapa orang pun :)
7. Tinggalkan komen pada link ini. untuk saya update link participants :)



saya pertaruhkan gambar ni!





Hadiah: Karaoke percuma di pusat karaoke pilihan anda ! Seriously :)

Tarikh tutup: 30 October 2010

join jangan tak join!! haha aku tag errr.. tag miera la~ heee

salam

ARTIKEL RAKAN BLOGGER