Sunday, September 5, 2010

BILA LAPTOP LAMA DAH BOLEH ON...

salam.

tengok jam. dah pukul 2.07 pagi. *geleng2 kepala*.

arini buka puasa sorang. tido pun sorang. tadi kemas2 loker. masyaallah, bersepah. kah3~ maklumlah, hampir 2bulan tak kemass..hahahah barang2 yang aku xnak guna, aku letak dalam beg besar. semua letak dalam tu.haha

aku saja je on laptop aku tadi. laptop lama yang dah sebulan lebih rosak. mula2 aku usap body dia. tetiba hati aku sayu! sedih. dalam hati.. bila la nak ok balik.um..~ pastu laptop letak ke tepi. sambung balik kemas loker. ambil broadband, letak dalam handbag. senang nak bawak ke mana2 nanti.haha

pastu angkat laptop, letak atas meja. tekan on. tetiba boleh. dah tak terpadam!!!! hahaha sumpah, rasa cam nak nangis je weyh. aku tunggu lama sikit. terus on macam biasa! waaa! aku gembira sangat2. terus kol mama, tak dapat pulak. kol abah, abah!! laptop cheq dah boleh guna! yeayy!! abah kata okay, laptop baru abah punya. err..

gembira.gembira! dalam fikiran aku on9 je..facebook! hahaha mesej  balas, copy semua folder yang penting2 dalam hard disk, masukkan dalam pendrive. wuu~ tak jadi nak on9. tapi on la broadband gak. haha.. pastu copy semua folder2 assignment, letak dalam pendrive..hik2~

sampai skrg,4jam dah aku on9. hehe laptop tak terpadam. betapa rindunya aku dengan laptop ni..rindu sangat2. rasanya laptop ni dapat kat abah kot. laptop baru mesti la aku punya! haha

semalam bukak puasa dgn keluarga . dah kali ketiga. happy sangat2~

ok la. aku syok sangat sampai tak tau nak tulis apa on9 banyak sangat. insyallah tak. aku ingat pesan2 dia :)

salam.gudnite!

3 comments:

Tieah Madian said...

Tido lagi la..
Lewat dah..
Mentang2 laptop lame dh boleh on..
Nak online sampai sahur ke?
~huhu..

NIA said...

wah seronot ye laptop dh bleh on.msti rasa bahagia je kan?hehe.sian laptop tu kne ganti dgn laptop bru.msti die sedih.tetiba plak laptop nk sedih kan.haha.

Noor Fatin said...

d_tieah : sy on9 smpi kul 5 pagi aritu =,=

izzati: tau xpeee..hahahaha

ARTIKEL RAKAN BLOGGER