Monday, December 19, 2011

ROLLER COASTER?? ARGHHHH

salam..

kalau sebut atau dengar je orang sebut perkataan roller coaster, dalam hati mesti menjerit arghhhhhhhh~ kehkeh. kenapa?

roller coaster adalah permainan yang aku TAK PERNAH naik sepanjang hidup aku. sebut la apa saja, top gun, apa ke pusing2 ke apa entah orang panggil, rumah hantu ke, aku tak pernah naik. yang aku pernah naik, buaian pusing. kahkah. itu saja.

err bila tengok gambar ni, ohh macam ni la ye rupanya muka orang masa naik roller coaster.. kalau muka aku macam mana la agaknya ye? *cuba bayangkan*

kui3

jom layan~













ish ish ish *geleng2 kepala*

dasyat jugak ye. kahkah. orang kata best? ni best ke? kalau best mestinya senyum2, happy2~ hee

mama dan abah memang tak pernah bagi aku naik atau cuba naik permainan macam ni. dia kata nyawa hanya sekali. memang ye, mati boleh dimana-mana tapi nak ke mati atas kedegilan diri sendiri walaupun dilarang? haaa. tak nak aku. aku selalu fikir, memang orang lain tak pernah kena tapi tup tup Allah nak bagi kita kena, kan.. masa depan kita tak tau :)

cukup sajalah aku mendengar cerita orang, diorang kata best gila!! naik sekali mesti nak naik berkali-kali. hahah.. tengok boleh, naik jangan :))))

teringat cerita final destination.. errr

6 comments:

cik ika said...

hahaha..tobat lepas ni tamaw naik~~

roziahojijie said...

kak , saye tag akak utk satu kontez k :)

farahadilah said...

hahahakk huduh la... xtau pulak muka jdik huduh bila nek benda2 tue.. kahkahkah... terselah kehuduhan nya.. huhuhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernh nek cam rasa gerun aje..

Onitsuka_hana said...

haha tngok muka org lawak tol..cb swuh owg snap muka kita plak..cmna ka lg teruk:)

wan nurul hezrina said...

dah taw takot naek buap per..huhu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER