Thursday, December 15, 2011

BILA AIR SODA DITINKAN

salam..

wakaka bayangkan bila minuman dalam tin ditinkan macam sardin. boleh bayang tak? kahkahkah. lawak gila tengok gambar2 ni.

kredit to : baikpunyer.com

korang memang buat aku gelak guling-guling :))

bayangkan, minuman seperti coca-cola ditinkan seumpama tin sardin. alahai. nak kena cari alat pulak nak buka. dah tu macam mana nak minum? nganga mulut lepas tu tuangkan aje. gila? wakakaka. pelik pelik.

jom layan gambar di bawah :P





satu RM3, beli 3 RM5. wakakak..

ah sudah. nak guna benda alah tu pun terkial-kial. nak tebuk tin susu atau sardin memang rumit., ni kalau dah gila punya dahaga, memang gila :))

penjual kena sediakan sudu atau straw ye. wakakakaka

serius tak dapat bayangkan. :))

tapi kurangkan la pengambilan minuman bergas ini. apa2 je la. bukan ini saja. kerana lebih banyak keburukan dari kebaikan. aku jarang minum minuman bergas. sangat susah. kalau minum pun, ribena. itu saja. lain tak. air masak sudah. tak pun, teh o ais limau satu! kui3 :P

ada tak teh o ais limau jual dalam tin macam ni? :))))

11 comments:

roziahojijie said...

wahhh ! rumitnye . kalau org tu tercekik , kompom da mati ...

fieda said...

mmg seksa la nk minum kalau duk dlm tin mcm ni...hihi

atiqa aris said...

berdarah mulot nk tonggak air camtu.haha

h A n Y S said...

leceh dan bahaya! keliling penutup tu kan tajam..apa ppunya idea lah ni kan... =D

Gen2Merah said...

wakakaka... macam mana la nak teguk tu ya.... ehehehe... terasa nak menggoreng je.. ekeke

coachnike28 said...

ni baru dikatakan berjimat cermat dan mengurankan pengambilan air ber gas....

Nazihah Naiem said...

Hai fatin :)

dah lama tak datang sini ;p

susahlah kalau semua nak di tinkan mcm tin ikan sardin tu.. maunya setengah jam tunggu nak minum..

haha.. pape pon lawak.. ;p

Tukang Karut said...

errr... rasanya tak nak terluka kot kalau minum...

Onitsuka_hana said...

hehe klu dalam botol vitagen cmna agaknya? pelik x

MamaEma said...

konpem tak laku dah...

aurora.mokhtar said...

haha, tapi ape ape pun comei apee. hihi

ARTIKEL RAKAN BLOGGER