Wednesday, December 14, 2011

ARIL DAN ELYSA HIDUP BAHAGIA..

salam..

tamat sudah drama cinta elysa. akhirnya! pehh rasa tak tentu arah jugak la bila dapat tahu semalam episod akhir. muahaha. rasa tak puas! rasa macam baru ada dua episod!

sedikit sedutan episod akhir








endingnya, rashid kena tangkap dengan polis. dan akhirnya elysa dan aril hidup bahagia. itu saja. kahkah..

tapi meluat gila masa tengok scene mak dia nak bagi elysa kawin dengan haikal. lepas tu barulah elysa mengaku yang dia dah kawin dengan aril.

episod ni banyak aril menangis elysa menangis. nampak sangat ego aril. lepas tu sweeetnyaaaa. hahah tambah2 scene akhir2, punyalah sweett!

lakonan je kan? kalau kehidupan yang nyata, ada tak lelaki macam tu? mungkin ada tapi aku belum jumpa XD

puas hati dengan endingnya :)

harap tahun depan ada cinta elysa 2. err err

7 comments:

Alieza Dayasari said...

happy ending citer ni.. syukur....
saya ikuti juga citer ni.. hehehe

Gen2Merah said...

tak sanggup nak tengok drama2 bersiri ni... nanti saya nangis.. ehehe

Tukang Karut said...

errrr... kenapa aku tak pernah tengok cerita ni?

nuyui a.k.a miss YUI said...

alamak..xtgk..coz xmengikuti kisah ini..hikhik..

#ciksuzlin said...

buruk giler johan berlakon sweet2. nak muntah weyh~~tp aq tgok jugak.

chiLleD...!! said...

mcm pelik jer crita tu..awat dy tak gtau awal2 dy dh kawen..hehehe


dlm cerita sume sweet...kalau lah realiti cmtu kn bagus..aman rumahtangga..

Nazihah Naiem said...

aril tu sayang tapi ego..
jia penah jmpe laki camtu, mmg ego lebih pntg dr segala2nya lah..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER