Friday, December 30, 2011

KUCING SAPA COMEL SANGAT NIIIIIIIII~

salam..

lama gila tak buat entry pasal kucing. maklumlah kucing yang ada kat rumah ni, pemalu. kaki dia patah.huhu datang time makan je, so susah la nak amik gambar kucing tu.

semalam aku main dengan kucing sebelah rumah. kebetulan masa balik, kucing ada kat rumah. hehehehe sangat comel!! ;D gebu ohh..

saksikan kecomelan kucing ini! ;D


mama yang dukung. aku takot *__*

sporting la kucing ni. relax je. heheh

kucing ni asyik jelir lidah sebab dia tak de gigi. hehe..

syok betol main golek-golek atas lantai. haha..


sangat comel kan ;D comel comel! ahaksssss..

nama kucing ni : momok

:)

tak sabar nak balik kemaman jumpa kucing akuuuuuuu! ada lagi ke tak ek? uwaa

10 comments:

budakijaupendek said...

kucing mmg terbukti comei! ^^

Onitsuka_hana said...

tengok skali mcm garang.tengok mata dia..uuuu

xDer said...

cumelllnyerrrr.. teringat kucin saya yang ilang dulu tsk tsk :'( ada jiran kata, nampak org amik bawak lari wuwuwuuu

HaNi NaJMi said...

alololo~ nak tarik misai dia..hihi..tapi takut!

merahitujambu said...

comelnyaaaa

sarah mohamad said...

Olohhh kegeraman melampau terhadap kucing ini! Comel cute!

Cik Nurul said...

gebu gebas nye.. geram tengok ! hihi

~ kite pon takot nak pegang kucen macam tu.. -.-

oya said...

comelll!

#ciksuzlin said...

comelnya momok! nak satu! hahaha.

fatin, kita tag awak kat entry ni.
http://suzlinazreena.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-paling-diminati-2011-by.html

jom join :]

Tukang Karut said...

momok? macam nama hantu je...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER