Tuesday, December 13, 2011

PASANG JAM PADA MENARA GUNA TANGGA, KECUT PERUT!

salam..

dari dulu aku akan rasa kecut perut kalau panjat tangga nak ambil barang di tempat yang tinggi. seboleh-bolehnya aku usaha tak nak guna tangga. guna kerusi tak apa. kalau guna tangga memang gayat. aku takot ;p

tapi bila tengok gambar ni, cik abang ni sedang memasang jam pada menara dengan hanya menggunakan tangga, memang seriau..

jom kita tengok :)






memang berani gila kan. sebarang risiko atau kemungkinan boleh berlaku.. pehh aku tengok pun kecut perut apatah lagi nak cuba. memang tinggi betol keyakinan cik abang ni..

anda sanggup? kehkeh

6 comments:

siti kektus said...

kalau setakat 5, 6 anak tangga tu, berani lah lagi. tp kalau dha tinggi rupa dalam gambar tu, mmg pk 24kali lah. hehe :p

nuyui a.k.a miss YUI said...

tgk kat media malaya rasanya..mmg seram!!

Kakzakie said...

Kalau kakak tak usah panjat, tengok pun dah ngilu/ngeri....

Tukang Karut said...

aku gayat tempat tinggi... sekian...

myzamar said...

mesti orng ni xde prasaan kan..relax jer naikk tgga tu..

wan nurul hezrina said...

nie bukan perutjer kecut..semuanya kecut..hehe..mummy ada fobia tmpt2 tinggi

ARTIKEL RAKAN BLOGGER