Thursday, December 8, 2011

IKLAN : TOPUP SAKAN SAMBIL BUAT DUIT!!

salam..

dah lama tak tolong kengkawan promote bisnes. hehehe sekarang ni ada dua bisnes yang kengkawan mintak tolong aku promotekan, tapi ikut turn la ye. kebiasaan kalau aku promote, aku buatkan entry khas untuk diorang. promote orang pun aku pernah. haha tapi dia tau la..

bisnes yang pertama yang aku nak promote adalah bisnes topup.

bisnes ini dijalankan oleh kawanku yang aku dah kenal lama kat grup 1989 friendster dulu, wan hassan.

jika anda seorang peniaga (kecil/sederhana) yang mahukan KEUNTUNGAN JUALAN PREPAID SEBENAR, inilah masanya! anda akan mendapat banyak keistimewaan sekiranya anda mendaftarkan diri anda sebagai AHLI!

sistem ini :

= beroperasi 24 jam sehari
=bukan MLM
=Income Real Time
=tak perlu menjaja
=tak perlu maintan jualan
=tak perlu upgrade keahlian untuk mendapatkan keistimewaan.


sila rujuk gambar rajah ni :)


hubungi beliau segera untuk maklumat lebih lanjut :)

blog : KLIK SINI
facebook : KLIK SINI

Wan Hassan

wan hassan :)


sambil topup, sambil buat duit. jom join ;D

1 comment:

Tukang Karut said...

aku pakai postpaid...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER