Sunday, December 11, 2011

CANTIKNYA NEELOFA

salam..

aku tak la minat mana pun dengan neelofa. jarang tengok gambar dia. baru2 ni baca majalah remaja tahun bila entah baru perasan ada wajah dia. masa tu percalonan dewi remaja kot. hehe

bila tengok gambar ni, wow! cantiknya dia :)

serius cantik walaupun tanpa makeup :)


kebanyakan artis makeup aje lebih. cuba berlakon tak makeup, pehh biasa-biasa je pun. tak la gojes mana pun berbanding waktu mereka makeup. hehe..

neelofa ni sebaya aku rupanya :)

serba sedikit biodata tentang neelofa :)

nama : noor neelofa mohd noor
maksud nama neelofa : cahaya bunga biru.
umur : 22 tahun.
asal : kelantan.
adik beradik : enam adik beradik perempuan dan dua lelaki.
pendidikan : upsr 5A,pmr 8A, spm 10A
menamatkan pengajian A LEVEL di kolej damansara utama.
mempunyai perniagaan menjual kasut yang mengguna namanya sendiri bagi jenama produk.

kekadang wajah cantik, ada bakat tapi tak de pendidikan pun tak okay jugak kan. hehe..

aku kenal neelofa pun bila dia digosipkan dengan shah jaszle dulu. hehehe.

pendapat korang?

5 comments:

Gen2Merah said...

siyess... neelofa dah lah cantik, genius dalam pelajaran plak tu.. Kagum la.. dia mmg pandai jaga diri.. pakej lengkap segalanya

cuma satu ja. harap dia dapat mengubah penampialn dia yang kadang2 meyeksakan mata2 kaum Adam.. ehehehe

SAYA BUKAN SAMDOL said...

cantik itu pakej.

tak semua org perfect, mesti ada cacat cela sikit =D

SAYA BUKAN SAMDOL said...

cantik itu pakej.

tak semua org perfect, mesti ada cacat cela sikit =D

Mila Ahmad said...

dia memg cntik!

wan nurul hezrina said...

chantek..kalau bertudung n pakai tutup aurat lagi lagi chantik

ARTIKEL RAKAN BLOGGER