Wednesday, October 5, 2011

WORDLESS WEDNESDAY : PROSES PENGGUGURAN BAYI

inilah gambaran proses pengguguran bayi. bayangkan, bayi itu sedang bernyawa di dalam kandungan, dipaksa, ditarik keluar hanya kerana ibunya tidak mahu melahirkannya..


T__T


bergetar2 hati aku bila tengok gambar ni... sedihnya :(( minta dijauh2kan la dari semua ni.. amin..

orang yang menggugurkan kandungan, anda tidak akan terlepas di akhirat :)

16 comments:

dya said...

ya allah...sedih gila..x smpai hati kot

Tukang Karut said...

zalim!

MamaEma said...

sangat menyedihkan..tak ada langsung naluri seorang ibu

pena rozie said...

sedih....

Sara Mansor said...

keciannyer babi 2..hancur badan dier..

asfira aminuddin said...

kesian baby baby ni. harap kita dijauhkan dari melalukan perbuatan camni :)

Finaz Jaafar said...

astaghfirullahalazimmm..
sangat kejam..bayi tu normal..untuk buang terpaksa ditarik2 macam tu..sedih sangat

sUe UnniE;) said...

tak dpt nak byg~
sedih doe~

chiLleD...!! said...

kejam manusia..huhu

mtk kita dijauhkan

velasrizal said...

mak aii seramnye

Nur Farah Hani said...

grrrrr jaatnya.. mintak jauh jugak.. i love baby.. :))

LittleGurl said...

tgk benda ne kt facebook kite ngilu sgt! huhu jauhkanlah dr perbuatan keji seperti ni..

BM said...

tak de hati perut org yg buat keje ni

budakijaupendek said...

siapa yg sanggup wt ni keji dan selfish!

Run Away said...

kejam ar........benci owg yang jenis mcm ni..

rozeeta rashid said...

aduh. teruknya! macam mana la ada orang tergamak buat macam ni.

ARTIKEL RAKAN BLOGGER