Tuesday, October 25, 2011

PERASAAN SI TELUR..

salam..

telur, yang selalu kita makan. selalu ke? ada jugak yang tak suka makan telur. ada telur mata kerbau, yang tak de telur mata kucing.

argh.

aku ada perasaan. kau ada? telur pun ada perasaan ye. dan lagi comel pada korang. kehkehkeh


' asyik2 bahasakan diri b**a**r* . wekk nak muntah* =p

asal polis je mesti lukis misai.. hahaha..

tak sanggup tengokkkkkkkkkk *pejam mata*

'kerek ko ek. grrrrrrrrr'

' degil sangat kan, nah amik!'

' itu pun dia nak gelak' *sigh*

'apa pasai brader? ada yang tak baik ka? he he he'

' kami bersedia menentang musuh!'

' apa sudah jadi?'

' saya lain dari yang lain, saya comel. hahahah'

'alalalalala bestnya lepak sini.'

' jangannnnnnnnnnnnnnnnn!!'

' kau akan ku jadikan santapan buatku. huahuahua'

' apsal muka kita semua sama ek?'

' tak tau nak pilih mana satu, tak apa la, yang ketiga kan ada. huahuahua'

' dia pura-pura pengsan ke?'

' saya percaya saya akan sayangkan awak sampai bila-bila'

' kenapa ni???!!'

' teruknya! urgh!'

' hai hai hai, single lagi ke? toink toink'

' tak nak! tak nak!'

'alalala manja sayang ni..'

' indahnya waktu macam ni kan yang.'

' berani kau buat macam ni.. berani kau!!'


persoalannya : telur yang dah diconteng2 boleh makan tak? kehkehkeh

17 comments:

BM said...

aduh macam2 kan? mana dapt benda ni semua fatin? nice la

NOOR FATIN said...

google je awak~ hee

Gadis Pantai Timur said...

comel lah ....kreatif je..

http://sweetgurlz11.blogspot.com/2011/10/heliza-akan-datang.html

farahadilah said...

hahakkk.. terbaek la telor2 ini!!!! sedey je tgok....

Fatin Mraz said...

conteng telur x penah buat..
conteng kat limau penah la..

Fatin Mraz said...

thanks singgah blog saya..

Gen2Merah said...

ahahahaha.. comelnya.. memang kreatif la org seni ni.. eheeee

Nana said...

hye fatin xmo voucher secret recipe ke??

http://ibudamia.blogspot.com/2011/10/pemenang-voucher-secret-recipe.html

Mila Ahmad said...

alahai cutenye ^________^

wan nurul hezrina said...

banayak nyer telur..takoot nak makan dah=)

bunga said...

comel..heee

.: pn yazlynn :. said...

sgt shomell... yg pasti setiap saat org makan telur dlm donia ni

.: pn yazlynn :. said...

sgt shomell... yg pasti setiap saat org makan telur dlm donia ni

.: pn yazlynn :. said...

sgt shomell... yg pasti setiap saat org makan telur dlm donia ni

nazirah said...

hahahahaa comel gile kot telur2 di atas huhu ;)

Kak Imun said...

Haha...... Sangat kreatif dan lucu sekali. Seronok tengok telur2 tu meluahkan perasaan..........:D

Tukang Karut said...

errr... nasib baik tak ada satu lagi telur tu.. eh?

ARTIKEL RAKAN BLOGGER