Thursday, October 6, 2011

MAJLIS PERTUNANGAN ANA DAHLIA DAN CHEF RIZ, CANTIKNYA ANA DAHLIA :)

salam..

hensemnya la hai anak chef wan ni, chef riz. kehkehkeh. macam mana aku suka bila tengok serina kahwin dulu, macam ni jugak la aku suka tengok bila chef riz ni bertunang. tambah2 dengan ana dahlia. memang sepadan la. serius, apsal nampak ana dahlia macam baru umur 20 tahun ek? :P

mereka bertunang di rumah ana dahlia di changkat jering perak.berikut adalah gambar sekitar majlis pertunangan beliau.














cantikkan warna :)


paling best bila tak de kecoh2 dalam akhbar, tup tup bertunang je. cayalah. paling best jugak pakai gaun labuh walaupun gaun tak la berharga berjuta2. opss!


harini bertolak ke putrajaya. doakan aku selamat sampai. :)


12 comments:

Andy Online said...

I've been following your blog, please follow back to my blog :)

Andy Online

iedaurora said...

canteknye die... solf je ^_^

Run Away said...

memang santik...melepas sy beb..nak jadi menantu chef wan...kahkah...;p

Mila Ahmad said...

cantek baju ana dahlia kan?

chiLleD...!! said...

ehem3..fatin bile lak??hehe

BM said...

tak de pun g,br chef riz..tak pernah pun tengok lagi gmbr dia yg latest..haha

budakijaupendek said...

suasana sempoi je.
cantik2. hehe

Tukang Karut said...

ooo... cantiknya...

sizuka[Izzati] said...

cantikkkkkkk!

Kak Imun said...

Salam, fatin. Semoga sampai ke putra jaya dgn selamat. Fatin dapat kerja kat putra jaya.....?

asfira aminuddin said...

babe pompuan ni mmg cantik kan. sweet aje. selamat smpai ke putrajaya! :)

rozeeta rashid said...

perghh. baru bertunang dah grand. kahwin nanti macam mana la pulak.

ARTIKEL RAKAN BLOGGER