Sunday, October 9, 2011

PERNAH GUNTING RAMBUT GUNA SABIT? MEREKA PERNAH!

salam..

terkejut bila aku tengok diorang gunting rambut guna sabit. biasanya gunting rambut guna gunting la kan? sebab tu namanya la gunting rambut. kalau guna sabit? sebut saja sabit rambut. kehkeh..

bayangkan rambut anda dipotong guna sabit. bayangkan..

pakcik ni cool je ;D

ada handphone tapi kenapa tak guna gunting je bila nak potong rambut? kui3

mula2 basahkan rambut dulu. siram je guna cerek..


"
"
"
"
"
'
"


PROSES MEMOTONG RAMBUT MENGGUNAKAN SABIT BERMULA..










tengok? tak de jadi apa2 pun. cuba pergi kedai gunting rambut atau salon mana2 di malaysia ni, mintak si tukang gunting rambut potong rambut anda menggunakan sabit.. hehehe..

ngeri ke cool?

10 comments:

merahitujambu said...

mak ai ngerinyaaaaaa

sUe UnniE;) said...

cool ..!!! tapi kalu guna cngkul lagi cool pakcik..haha~

roq said...

ngecool.....(ngeri+cool)

haha...singgah2 la sini :)

Zul Fattah said...

terbaik r..

Tukang Karut said...

errrrrr... aku rela biarkan rambut jadi panjang....

Sara Mansor said...

larh aii susah2 je gne sabit 2..beli je lar pencukur ag senang..ish2

Gen2Merah said...

ahahaha.. aku plak yang seram nak tengok.. kang tersalah cukur berdarah kapala.. ekeke

Nur Farah Hani said...

ngeri gile... uhuhu.. tak sanggup.. :D

Mila Ahmad said...

seram pulak tgknyer

rozeeta rashid said...

haha. macam ni pun ada. kat malaysia nak unik potong rambut guna keris pulak.

ARTIKEL RAKAN BLOGGER