Monday, October 31, 2011

DAPUR MINI YANG CUTE

salam..

yang perempuan mesti suka tengok gambar cute2 kan. hehe ni salah satu benda yang cute2 yang patut korang tengokkkkkkkkkk ;D

dapur mini yang cute! tak tau la kat mana ada jual kan. serius comel gilaaa.. hehe

penciptanya ialah Vitor Xavier dan bertujuan untuk menjimatkan ruang yang digunakan di dalam rumah :) kecil tapi lengkap dengan peralatan memasak!! ;D










salah satu dapur mini yang menjadi idaman wanita termasuk aku. tapi kalau tak reti memasak, tak guna jugak :P *kata kat diri sendiri.. ekekeke*

10 comments:

#ciksuzlin said...

nak dapur ni!!

Mirull Ibnu Azman said...

wah lawanye... tp workspace cam kecik je~

sizuka[Izzati] said...

omo comelnya!tapi kalau kena org mcm izzati yg sekali masak hamek keluar semua barang, merana jugaklah kan :P

wida said...

comel..nak jugak dapur cam ni

dhiera said...

wah..dapur ni cute tak banyak guna space tapi dalam masa yang sama ada banyak compartment yg selesa..

Nyamuk Terbang said...

sungguh rasa mcm nk letak dlm rumah seketul

SAYA BUKAN SAMDOL said...

ala ala comelnyaaa dapur macam tu!

syahirooAhmad said...

ini dimanakan inovasi.. wah leh wat masuk dalam KIK ni.. :)

wan nurul hezrina said...

eeei cutenyer..mmg rasa ndak jew

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

ARTIKEL RAKAN BLOGGER