Thursday, October 20, 2011

TEMPAT CARI REZEKI :)

salam..

baru berkesempatan nak update pasal tempat kerja aku. ngeh3 gambar ni dah lama aku upload kat facebook, cuma kat blog je belum. pembaca aku tak semua ada facebook aku kan. hik2. meh2 nak share pasal tempat kerja aku. ;D

salah sebuah kedai kasut di kulim XD

masa gambar diambil, aku sorang2 jaga kedai. :)

deretan kasut2 untuk wanita..

bermacam2 jenis selipar, untuk perempuan dan lelaki..

ni antara sample kasut yang dijual XD

bahagian rak kasut lelaki.

mama datang bawak bekal untuk aku sebab tak de rehat time ni..uwaaa jaga dari 9.30 pagi sampai 8 malam woo. pengsan sebentar..

tu alisya!! ;D

sempat suruh alisya gayakan heels yang paling tinggi kot yang ada dalam kedai. hihi..

pelik kan kasut ni.. kui2 tapi cantikkk. setakat nak bergambar boleh la, kalau nak berjalan, tak boleh la :)) tu kaki alisya


dah sebulan lebih aku bekerja kat sini. setakat ni ok je la, tak la stress sangat2 pun. kakak tu pun dah tak de kan. so lega sangat hati aku. ngeh3~

aku betol2 sayangkan kerja ni.. kalau aku jaga kedai ni, aku akan jaga dengan sepenuh hati ye. macam kedai sendiri, macam bisnes sendiri. hik3~ i likee.. ;D

tempat cari rezeki ;D

8 comments:

cintailmu89 said...

lama2 leh la bukak kedai sendiri..ada pengalaman dah..hehe

mohdhazlan Dreadlock said...

nk beli kasut ..hee

NIA said...

wahhh seronoknyaaaa.nanti kalau ada rezeki nak datangla.hehe~

fieda said...

kt mana kedai ni fatin..?

chiLleD...!! said...

eh2..sama tapi kiter ayah hntarkan bekal tuk lunch..tiap2 hri..hehe

kdg2 sonok gak jg kedai ni..wlaupon kedai org, tp syg dh mcm kedai sndiri..=)

Unknown said...

rajin fatin kan !huhu..

eh kte ske tgk kasut byk2 !

Ce'gu JAERA said...

wahh, ini ya rupanya tempat Fatin kerja.. teringat plak entri fatin bergaduh pasal cuti ngan kakak sorang tu,. entah lupa dah nama dia.. ehe

NasQ said...

elok la tu... kerja rajin2...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER