Friday, July 23, 2010

SEM7 DAH BERMULA~

salam~

lamanya tak tulis blog... haha rindu giler dgn blog. laptop ni la, buat perangai. hantar kedai seminggu pun tak boleh nak repair. cina tu suruh antar kat kilang compaq. kat mana ntah. masalahnya sebab bila panas, terpadam. tu je~ yang lain2 ok je. hehe aku tak antar pun. lega sebab laptop aku dah xpadam selalu. kadang2 je la. sangat jarang. tak panas sangat pun. tak macam dok kemaman dulu..heee~

ok. sem7 dah bermula. aisey. super senior ni weyh! :)) orang lain sampai sem6 je, aku dah terlajak ke sem7. nak buat macam mana. sayang nak tinggalkan msi.wakakaka! jangan tanya kenapa aku ada sampai sem7. paham2 la ye. sem ni aku amik 19 kredit. banyak x? jadual pun agak2 padat. setiap hari ada kelas. yang best sebab xde langsung kelas malam dan ari jumaat, kelas pagi je. petang xde kelasss.. yeay!!! hahaha.. tu je yang best pun.. fyp? err.. mungkin 3org je kot yang tinggal dari 5 org. nak buat macam na. huhu terima lah hakikat ini..

insyallah, aku harap sgt sem ni last sem utk aku di sini. tak nak extend lagi.wuwuwuw.. tak sanggup dah. segalanya mahal. adess. aku xnak gagal lagi. xnak2. wuwuw~ amin..wish me luck k!

mama dan abah dah balik kemaman. on the way dah sekarang. sedih je kan? semalam aku pegi klinik. amik ubat, aku gastrik semalam. pegi kelas QCI pun kejap je. ni dah ok la sikit. huhu rindunya kat mama dgn abah. raya kot baru dapat jumpa diorang.tu pun bukan hari raya pertama. mungkin lewat..:(( sedihnya. rindu nak makan masakan mama..

bagi aku, masakan mama aku lebih sedap dari masakan dr orang lain..keh3!
*pic ni abah snap masa sem lepas, send kat aku*


kek! yeah~ mama beli aku kek. sempena bsday aku hari tu. lambat sikit. tapi kek sedap. haha dah berambut pendek. dulu rambut dah panjang paras pinggang. tak sanggup nak jaga. penat. haha tembam skrg sebab dok kat rumah. hee



ni puteri kesayangan aku. nama dia alisya. mama mengasuh dia dari dia umo 2bulan. sampai umo 3tahun.pastu dah pindah KL. skrg umo dia dah 11 tahun. dah jadi anak dara pun. dah besar pun. nak sama tinggi dengan aku dah. hehehe syg dia sangat2. hari tu hadiahkan dia tabung sempena besday dia~ aku nak dia jadi pengapit aku masa aku kawin nanti..hahaha


setakat ni, semuanya bahagia di sini. dah makin dekat dgn ~ dah selalu jumpa. hari2 weyh! :)) bertambah2 sayang la sejak2 dah dok dekat ini.. heeee...:P



byee!

2 comments:

NIA said...

whoaaah hehe dah masuk sem baru.selamat kembali ke sekolah.ayuh!tibe iklan:P

ada aku kesah said...

weh
compaq mmg mslh
haha
aku sem 1 guna compaq gak
poblem yang sama
n then sem 2 dah tukaq laptop baru
weee~~
guna sampai sem 6
ni dah nak masuk u pulak pon pkai laptop yang sama jugak

ARTIKEL RAKAN BLOGGER