Thursday, July 1, 2010

AWARD DARI KAK IMUN DAN TAG DARI SYIRA

salam :)

thanx banyak2 pada rakan2 blogger yang sukakan entry aku yg lepas. doa kalian aku amat hargai. thanx semuaa. semoga korang semua bahagia :)

arini mungkin aku buat 4 entry. haha pulun kan? weee.. kalau sempat la, kalau x, tengok la setakat mana entry yang mampu aku buat..hik3~ entry ni tentang award dan tag! yeah~~! hutang mesti dilangsaikan..hehe


AWARD

award ni dari kak imun. nak kenal beliau? anda boleh klik KAK IMUN.


jeng jeng jeng!!
1. anda mesti memberi pujian kepada pemberi award ini.
=kak imun, thanxxx!!! hehehe 1st time saya dapat award dari kak imun. thanx sgt2 k. saya sgt2 menghargainyaaa.. :)

2.sila beri award kepada 10 blogger yang lain. (byk tuuuu)
- WAN HAZEL
-NAEN SATIAM HEROIN
-USTAZ LOVE
-BURP
-EIKASYAZA
-PENDI
-MAT DIN
-NARD NADDY
-PUPUT
-SYIRA

3.anda mesti beritahu kepada 10 blogger ini
=sudah.

4.bagaimana anda boleh digelar blog best dan great?
=saya pun xtahu. huhu mungkin sebab saya rajin masuk contest, selalu blogwalking dan selalu follow org.. tulis entry2 yang menarik kot.. hihi



TAG

tag pulak!! dari syira. nak kenal? klik SYIRA

1. adakah anda rasa anda hot?
= tak la, cold je ni. haha

2.upload wallpaper yang anda guna sekarang.


3. cerita pasal wallpaper tersebut..
=wallpaper ni dari sem3 lagi. haha aku suka upin dan ipin! yeah~

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
=bulan 5 hari tu..wuuu

5.lagu paling latest yang anda dengar?
=ku ingin kamu, romance

6.apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
=xde buat apa2, just fokus dengan tag ni je. haha

7.selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
=fatin je laa.. xde nama glamour

8.tagged lagi 8 org

-JUNITA ADAM CHEAH
-ZAHARI
-OOPET
-NANA USAGI KECHIK
-YUHANA MIKO
-MIERA
-JUJU

9. siapakah orang no.1 kepada anda,
 insyallah

10.katakan sesuatu kepada orang num 5
=thanx bagi num fon tadi. jangan tukar2 num lagi k. haha

11.no3 hubungan dengan sapa?
=masih tak kenal kekasih zahari, dia selalu menamakan sebagai 'beliau'..

12.bagaimana dengan num 4 pulak?
=oopet? adess.. xtau la pulak dia couple dengan sapa. haha

13.pesanan kepada orang num 6.
=miera, xmau sedih2, nanti kita jumpa tau. agagaga

14.kata2 cinta utk orang num 2.
=miss u!! semoga berbahagia dengan mr F.

15.adakah num 7 dan 8 mempunyai persamaan?
=dua2 perempuan. haha

16.beri 5perkara yang anda tau tentang orang yang mengetag anda ini,
-nama dia nor syahirah bt abdul razad
-belajar kat uitm shah alam
-amik kos medicine
-suka warna pink kot.*layout warna pink*. hehe
-sebaya dengan sayaa~~


17.perasaan anda masa buat tag ini
seronok+penat+sakit perut senggugut. wuuu

18.adakah anda tau razman itu sengal?
razman mana pulak ni? haha sengal la kot.

19.gay or less
gay!! hahahaa



perhatian!! sapa2 yang telah ditag utk menerima award, jikalau anda sudah menerima award ini, sila abaikan award ini yaaaa~ dan kawan2 yang ditag di bahagian tag jugak, kalau pernah jawab, abaikan. tiada paksaan~ weeeee


done!

salam! :)

9 comments:

Puput. said...

wahhh...terharunya dpt award...maceh tau..nnt2 puput amik ek..

Noor Fatin said...

sama2 puput.heee ok :)

insta: lea_na_nur_ said...

aku kne tag??huhu..nk kne gerak nih..blogwalking...da klik nuff ko~

Noor Fatin said...

yeah~ haha ok2 xpe..jwb bila2 pn xpe..:)

insta: lea_na_nur_ said...

da jwp!!haha..sape razman??

syira said...

thanx 4 da award, fatin n faiq yg kiut miut..=)

Noor Fatin said...

nana : aku xkenal. hahaha aku copy paste dr tuan sblumnya laa..hehehe

syira: thanx k! :)

juju said...

weh
nak tau sape razman??
view sini::

http://namzar88.blogspot.com

Noor Fatin said...

razman tu ada blog? haha ok2! thanx k

ARTIKEL RAKAN BLOGGER