Friday, July 9, 2010

SAYANG NUFFNANG!!! :D

salam

hye hye hye!! sila abaikan post yang semalam.

aku sangat2 gembiraaa..  baru call. yeay~ heee selain tu, gembira sebab dapat buffered earnings! dua pulak tu.. dari celcom dan snickers! waaa,, sangat teruja sebab first timeee! hehehe


nampak x? klik utk besarkan..kui2~ maaf terpaksa hitamkan. malu la :P


keyword pada minggu lepas, nampak tak? cam xnampak je. meh aku senaraikan

-pencipta kasut crocs
-cara lilit shawl
-kontest gambar lullaby
-keluarga achik spin
-ustazlove
-gambar candid atie
-kecewa ila damia terkeluar
-ku berlari ke pantai lalu ke hutan
-lydia juju bohsia
-ustaz love

kesimpulannya
-memang ada post tentang kasut crocs kat blog ni. hehe
-shawl? ada jugak cite pasal shawl tapi bukan cara lilit shawl. cite yang aku beli shawl je. hakhak
-kontest tu memang aku ada masuk..wee
-ustazlove salah seorang blogger.
-atie? aku ada kawan sorg je aku panggil atie. orang yang search ni cari atie lain kot..
-ila damia, ada post jugak
-puisi rangga kan? hahaha aku penah buat dulu2, masa mula2 buat blog..weee
-lydia tu anak aku dalam baby adopter. juju tu kawan aku. bohsia tu ntah la, xpenah pulak aku buat post pasal bohsia
-ustaz love lagi? ramai betol cari ustaz love..keh2

keyword pada minggu ni

-idola kecil piala dunia
-logo crocs bermasalah
-fatinlove
-gambar keluarga azzam
-link blog aku
-link blog aku jugak
-mentor 4
-link green contest
-achik spin
-azzam dan fienaz

kesimpulannya:
-idola kecil. yeah~ sejak2 aku tulis post pasal idola kecil dlu, ramai view blog aku. dulu2 ramai yang dok chat tanya pasal azzam. mungkin diorang ingat ni blog azzam kot. hakhak sampai skrg masih lagi jadi tumpuan pasal azzam. heeee

esok genap sebulan aku join nuffnang! hehehehe start 10jun 2010. earning yang aku dapat ada la sikit. tak leh cash out lagi. tak lama lagi kot :P. dan aku seronok sebab status gliterati aku tak hilang. yeay~ dulu2 penah ilang gara2 curang :))

apa2 pun aku seronok sgt join nuffnang! dapat duit, dapat kawan ramai, dapat tukar2 pendapat. best sangat2!! heheehe thanx nuffnang!! sayang kau! haha


psst..lagila aku bermurah hati nak klik nuffnang semua orang..ahaks

2 comments:

Unknown said...

tahniah dpt buffer...

saperakue said...

nama aku femes wep~~ hahahhahahha

ARTIKEL RAKAN BLOGGER