Monday, July 5, 2010

BUNTU!


salam.

aku buntu ni. tadi aku siapkan post pasal award. bila publish je, kuar benda alah tu. tengok kat atas. yang warna merah tu. kenapa ek? lepas tu bila aku tick kat kotak tu, bila aku view blog aku, yang ada hanya post aku pasal award ja. mana post2 yang lain? aku dah check setting. aku memang setting 7 post utk satu page di blog. tapi tak da. ada satu post ja. post award tu

tak best la kan. adess. aku save as draft balik la post tu. lepas tu aku view balik, ada balik post2 yang lain. asal letak yang post pasal award tu je, xde keluar pun post2 yang lain~

kenapa ek? ada sapa2 tau tak?? ke aku kena buat post baru pasal award? atau sebab aku ada post yang belum dipublish? aku ada buat post untk masuk contest kisah cintaku. cuma tak publish lagi. lagipun tak siap lagi~~

tolonggggggggggg.. kerjasama anda amat dihargai +__+

5 comments:

nyamuk asmara said...

cuba "backspace" then "ctrl+p" beberapa kali sampai publish

mazfahmi said...

camna ni..aku pon xtau nk tlg cmna..huhu

Noor Fatin said...

nyamuk: dah buat..tp xleh..wuu..xpela..thanx tau!!

famy: wuu. aku pn xreti

Noor Fatin said...

nyamuk: dah try tapi xleh..wuu..thanx k
famy; adess2.. :P

Purpleroses said...

Dah berjaya belom ni? Ade save draft kan? Bukak draft tu, coy dulu, atau cut. Then Klik View HTML tu. clear all. Then pegi balik kat compose, paste kan balik. takut tersilap masa copy/cut paste tu, copy letak kat word dulu xpe. cuba la. xde pe masalah letak link.

ARTIKEL RAKAN BLOGGER