Tuesday, July 6, 2010

IKAN KELI!!

salam

post semalam yang berkenaan dengan award tu, aku xdapat jugak publishkan. so aku peram je la dalam draft. hak3. nak buat cam ne. redha je la. yang penting aku dah buat, cuma tak boleh nak publish ja~ weeeee

arini aku makan... nyum3!! makan ikan keli!! sedap tuuuuuuuuuuuuuu!! sapa masak? of coz la mama aku. aku nak masak??? kalau time mama goreng ikan keli, aku dah lari. hahaha meletop2 macam goreng bom pun ada. haha alahai~


ikan keli di dalam kuali. nyum2


setelah dihidangkan..



pastuuu.. terussss



NGAAAPPPP!!

dan sekarang kenyang sudaahhh~~


ikan keli oh ikan keli.

sedap sangat2~ weee.. mama beli sekilo. ada 6 ekor. rm6. kalau kat tempat korang, brapa ringgit?

6 comments:

farysa said...

farysa pn baru lps mkn ikan keli
hahaha
kenyg sudahh
=))

PCL said...

salam kenal...
sambal keli memang sedap..my febret tu ,kalau dimasukkan daun kari sikit lagi sedap..try la..

- d . a . r . i . a . s . u . e - said...

saye tak makan ikan keli...saya try makan...tapi kuar balik...teringin....tapi tak boleh...takpelaa, saya makan ikan sardin je.

mazfahmi said...

mcm sedap je..huhuu

Noor Fatin said...

farysa: hahaha sedap kan? :)

pakcik lie: salam. oo..ok2, nanti sy try.heee

dariasue: nape awk? sedap woo. sy suka sgt..huhu..

famy: mst la =p

Noor Fatin said...

thanx! :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER