Sunday, July 4, 2010

CONTEST HITAM ITU MENAWAN~

salam..

contest lagi!! kali ni dari MISS YANI ABDULLAH. hehe contest hitam itu menawan.


ni banner contest blog beliau~

syarat2nya:

  1. menjadi follower missyaniabdullah..
  2. gamba mesti hitam putih..korang edit la jadi hitam putih
  3. gamba bebas janji hitam putih..
  4. buat entry khas dalam blog korang kenapa korang suka pic itu dan linkkan kepada belog missyaniabdullah
  5. kena letakkan banner contes di side bar belog korang...and mesti linkan pada belog missyaniabdullah
  6. sila tinggalkan link korang di bawah contes ini..senang nak usha
  7. tag kan kepada 5 rakan blogger yg lain
  8. contes bermula pada 1hb Julai 2010 - 31 Julai 2010..keputusan akan diberitahu seminggu dr tarikh tutup.
  9. hadiah menanti anda : 1st place - album gamba 2nd place -coklat

mudah kan?? sebabkan nanti aku nak balik asrama dah, aku join contest ni awal2. hehe



ni gambar yg pertaruhkan. hitam putih x? hak3 sy suka gambar ni sangat2. sebab nampak semua ceria. saya, puteri dan shafiza.gambar ni dirakamkan masa kelas kitorang buat BBQ untk majlis perpisahan MDD6A.gambar tu spontan sebab saya nak amik gambar dgn puteri je tapi shafiza mencelah, nampak macam saya tolak dia kan? haha akhirnya jadilah pic ni~ heee kdg2 nampak saya peluk puteri pun ada...hihi

TAG

Ana Mardia
Fatyhah Baharudin
Nana Usagi
Farysa




thanx cik yani~!

sapa2 yg nak join, boleh click MISS YANI

salam!

2 comments:

saperakue said...

alamak di tag~~ oke nak selongkar

Noor Fatin said...

ok! hehehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER