Thursday, July 1, 2010

LOOK STYLE CONTEST BY CIK NAEN

salam

ok kawan2 semua. saya masuk contest lagi. saja suka2! bukan apa, seronok pulak. cuma xde rezeki lagi nak menang. tapi xpe la, sebab join byk contest la sbb dapat banyak kawannn~ hee tu yang best2 dan boleh jugak lihat gambar yang cantik2!

saya diinvite sendiri oleh CIK NAEN, tuan punya contest ini. dan saya berminat utk join..

ni banner contest beliau. melentik kucing tu kan~ ahaks


SYARATNYA2 ADALAH :

1.nampk x banner diatas?...jgn buat2 rabun k!..hehe..copy & paste banner ni n letak kt sidebar korang sambil link kan ke entry ini...sampai kontest tamat k.
2.buat satu entry bertajuk LOok StYle conTeST by cik Naen..(anta banyak2 pom xpe)
3.jd follower n add blog ini dlm blog list utk tahu perkmbangan oke..
4.letak banner dalam entry juga k...
5. yg penting jgn lupe tinggalkan kesan anda di komen atau di kotak menjerit pom xpe..sy xkesah~....
6. dan yg kemudiannya, sila tag 3 kawan or lebih pom xpe utk join kontest ini. sy membuka penyertaan kpd semua warge pndudok alam xkesah la laki pompuan, cina india, nak buat entry bm ke bi ke suka hati uall la...
7.lg satu jgn lupe link kan dari mana km tahu contest ini oke!
PERIHAL KONTEST
senang jew..upload pic korang bersama sesuatu yg korang ase sgt STYLE bersamanye dan itulah kegemaran anda..contohnye pic bersama kereta kesaygn anda ke, bersame camera kesygn ke, pic dengan bola ke, dengan degn koleksi teddybear or whateve yg menunjukkan korang + die = connection
korang nak edit mcmmane pom sy xkesah, n nak upload poloh-poloh pic pom xpe jnji dengn benda yg same lah!..oke!
n jgn lupe cite la cikit nape korang minat sgt dgn bende alah tersebut..


TARIKH TUTUP:
30 JULAI 2010!!




ni gambar yang dipertandingkan. cik naen dah janji jangan gelak. so jangan gelak okay? hahaha







cerita tentang gambar

itu dua teddy bear kesayangan saya! yang warna kelabu tu, abah beli sejak umo saya tak sampai setahun! sekarang dah 21 tahun. hakhak berpuluh2 tahun dia bersama saya. baju dia pun dah hilang. saya syg dia sgt2! sampai xtau nak cakap la. langsung tak boleh renggang. masa sem1 pun bawak pergi hostel sebab tak boleh berpisah dengan bear tu. kitorang panggil nama dia Abbit. penah nangis sebab makcik tido berbantalkan teddy bear itu! *opps kantoi*

teddy bear yang num2 pulak, yang warna pink tu, saya beli sendiri kat bukit mertajam. dengan harga rm60. sayang sgt sebab mahal! haha mesti peluk time tido. tak boleh tido kalau xde. memang akan usung ke mana jua temasuk hostel. tak dapat bayangkan time kawin nanti macam na.


okay? haha terima kasih kepada mama sebab amik gambar ni. haha apa2 pun saya sayang teddy bear sayaaa dan tak de sapa2 pun boleh amik termasuk adik sendiri!! *kalau ada*. heee


TAG 3ORG

ana mardia
usagi nana


korang bertiga memanjang kena tag dengan aku. huahua.maaf :P

sapa2 nak join dan nak tau dengan lebih lanjut, KLIK SINI!


thanx cik naen! :)

salam

4 comments:

Unknown said...

masyeh fatinnnnn

Puput. said...

amboi...comelnye teddy bear dia...gudluck tau....^_^

Nur Suaidah Bachok said...

comel comel teddy bear! heheh :)
gudluck tok contest ni.

Noor Fatin said...

ana: sama2~heee

puput: thanxxx!! :)

suaidah: thanxx!! :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER