Friday, July 2, 2010

BULAN JULAI SUDAH TIBAAAA~~

salam~

arini agak moody. xtau kenapa. haha ntah la.normal kot. memanjang moody. aih~

bulan julai telah tiba. dah masuk 2hb pun. pertengahan bulan ni genap la aku 21 tahun, lepas tu 19hb dah start kelas. adess. lepas tu bermulalah kehidupan aku sebagai seorang pelajar, susah sikit la nak on9 dan blogwalking macam selalu. waaaaaa!!!

utk menenangkan hati yang duka lara,, sempena besday yang bakal menjelma, aku mahukan ini!!



pink gitu. tgk, dah 21. waaaa!!



nak ini jugak. senang nak pegi kuliah nanti. kul 7.59 pun sempat lagi nak pegi kelas kul 8pagi.

nak sebesar ini.nampaknya kena sewa lagi satu katil di hostel utk letak yang ni. tak muat letak satu katil dgn aku..huwaaaa!!
nak ini. senang nak bawak pegi jalan2 dgn  nanti. hp, dompet akan ku letak dalam poket.dalam handbag ni aku nak letak tisu je. ahaks

nak ini jugak. pink gitu.boleh pegi queensbay hari2, nak pegi cafe pun senang. hahahaha

nak yang ni jugak.install lagu banyak2 tau.

nak yang ni jugak. pastikan berkilat.
nak kek ni sampai depan umah aku kat kemaman. letak dalam kotak tau. jangan senget.



nak bunga jugak. nak 100kuntum. letak minyak wangi banyak2 sikit.



sapa boleh bagi???? call me k. nanti aku kasi alamat rumah..huahuahuaa~~




harapan semoga kasih sayang bertambah2 banyak seluas lautan2 yang ada kat dunia ni dan semoga menjadi semakin matang.ecececeh.. satu sem lagi je, pastu kerjaaaa!! pastuuuuuuuuuuu.. tettttttttttttttt.... :P

6 comments:

Masz said...

insyaAllah, aku send...bg alamat rumah...hahaha

aku harap korg berbahagia...~

NOOR FATIN said...

nanti kat fb aku bagi..hahaha

thanx famy :)

aku nak ko bahagia jugak

farysa said...

byknya
botak faiq lps ni
hehe

NOOR FATIN said...

xtau la dia. cian dia.hehehe :P

F~CiCAk said...

bg kiss ja la..
nak x? =p

NOOR FATIN said...

xnakk!! nexttttttttt~

=p

ARTIKEL RAKAN BLOGGER