Thursday, July 8, 2010

AKU LA MANUSIA PALING BAHAGIA BILA SPAIN MENANG! HAHA

salam.

semalam ada cite titanic. sekali lagi meleleh air mata. rasa sangat kehilangan jack. padahal dalam tv je pun.huahua asal tengok je mesti nangis, tak boleh buat apa dah. haha sebak giler kan. padahal cite tu dah lama dahhh. haha rasanya masa aku umo 9 atau 10 tahun. skrg aku dah 21 tahun weyhh.. minggu depan je :P

aku tak tengok pun bola semalam. pagi2 buta, aku tanya mama, sapa menang? mama kata ntah, xtau pun, pastu dia bukak chat kat 8tv, ada sorang tu tuliss, *german kalah german kalah*. adess.. mama aku kata german kalah daa,, abis sapa menang?

SPAIN LAAAA!!

aku semacam tak percaya. haha aku msj hairi syazwan. dia cakap spain menang 1-0. yeayy~ aku msj , penyokong german mana ni? tido lagi ke? hakhakhak.  balas =D

bukan apa, semua org kata german kan? aku tak berani la kan nak kata yang spain akan menang.. dulu masa portugal dengan brazil kalah, aku kena booo~ cehh.. sabar je la. haha tapi aku minat spain lagi la. paling minat la. portugal sebab ada ronaldo je..kui3

ni aku tempah khas dari facebook. huahua

GOOD LUCK SPAINNN!!

akhirnya sampai ke final~ yeayy!!

peyokong kuat germany woo :P

3 comments:

sizukaDeboss said...

sokong spain dgn german.so jdik knpius bile dorg lwn.hehe~

Nur Su'aidah said...

hahahha! mari mari~ lai lai~

http://kupasrah.blogspot.com/2010/07/ramalan-paul-sotong-siapa-menang-final.html

NOOR FATIN said...

sizuka: hehehe akhirnya spain yg menang..hehehe

suaidah: ok2.. thanx tau..weee

ARTIKEL RAKAN BLOGGER