Wednesday, July 11, 2012

WORDLESS WEDNESDAY : SAHABAT YANG BAIK ADALAH...


setuju?

14 comments:

Boni JLL3 said...

ada lagi sahabat seperti ini ye?

Fendy said...

wow...xlapar ke nt?haha

Nur Syahida Hassan said...

kalau kami, "hang tak mo makan, biaq kami makan kan untuk hang." haha.

~~oOpEt~~ said...

tudia.. kalau hang xmkn aku pun xmau makan.. haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg baik cmtu..bgus2.

kay_are said...

ni dah macam pasangan kekasih je ni.. boleh r setuju gak =)

HeNRieTTa JoSe said...

hahaha....yang selalu ada kat sni...

"hang makan dak lagi, xmakan jom p makan...aku pown lapaq nie..."

shida'R said...

ssh kot nk cari yg mcm ni..biasa dgr "weh! hang dah mkn? aku pi mkn dlu lah" heheee kan...

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

klau hang x mkn, ak mkn dlu..stg hang pengsan, ak ada tenaga nk angkat..

Teenager Housemaid said...

:)

nanakimie said...

hee..xjumpa lagi shbt mcm ni^-^

Tukang Karut said...

awatnya? perut aku lapaq... aku pi makan dulu la...

Mila Ahmad said...

betul2 sama2 diet hehe...

are_lin@yu said...

hehehe mmg baik ni ;-)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER