Sunday, July 8, 2012

TAMAN REKREASI TATI ;)

assalamualaikum ;)

salah satu tempat yang paling aku suka kat tati ni adalah taman rekreaksi nya! besar dan cantikk. tempat untuk berjogging. dating? hurm. tak kot. haha ada kolam lagi dan macam-macam la.

nak tenangkan fikiran datang je sini, rasa tenang je. boleh cuci mata tengok abang-abang hensem berjogging. kakakaka. salah niat dah ni.. aishh!

selalu kitorang pergi berlima la. tapi kali ni ecah tak de. tinggal kami berempat je la.. hehe

gambar banyakkkkkkkkkk tapi 3 keping je aku nak berkongsi dengan korang ye. kikikiki



aku, hana dan dayah ;)


aku suka gambar ni. heheh kemain dayah panjat pokok. aku memang tak la nak panjat kan. kan. hahahaha..


merenung jejaka-jejaka kacak di seberang sana. ewahhh. hahaha

weekend kali ni bosan betol. hari pertama je keluar pergi bandar.. pastu dok rumah je. aku rasa kosong.. kosong ohh.. * penangan lagu najwa latif*

rumate pulak tak de. tinggal la aku sorang. nasib baik ada orang teman tido. huahua tak la takot sangat.

asalnya tak rasa apa-apa pun masa mula2 datang sini tapi kan sejak fizi ada cerita pasal kisah lama asrama tu terus rasa seram, tak boleh nak tido malam2. huuuuuu~

minggu depan aku nak pergi balakong! dan minggu depan jugak la aku genap 23 tahun. lagi seminggu!

sekian.

8 comments:

Mk Syahir said...

selamat menyambut ulangtahun kelahiran minggu depan..semoga panjang umur, murah rezeki, berjaya dan bahagia dunia akhirat..insyaAllah =)

wish paling awal nih..ngeee =p

Boni JLL3 said...

hahahaahaha.. sempat lagi menggatal dengan jejaka2 kacak ye??hehehehe

ms teyn teyn said...

amboi cuci mata? hahaha

me myself and time said...

ngee mrenung jejaka kacak yer..
btw hepi coming birtdayyy!=)

HeNRieTTa JoSe said...

Chantek gak....sni pown ada, tp biasa jew....

are_lin@yu said...

joging fatin jgn tak joging..hehe

Tukang Karut said...

3 dara pingitan...

kay_are said...

macam kat tasik shah alam je? <-- tetibe =P

ARTIKEL RAKAN BLOGGER