Friday, July 13, 2012

F.O.U.R

assalamualaikum ;)

ini pula kisah seminggu yang lepas. pada 6 julai. sekarang baru nak update. boleh kan? kan? hahaha. relax laaa. stok entry sebulan lebih pun boleh publish lagi, apatah lagi seminggu. kakakaka.

minggu lepas, aisyah balik kampung, dayah pergi camping, shikin pun balik. tinggal kami berempat. 

mestilah nak keluar kan. takkan nak lepak dalam bilik aje kan. so kitorang sewa kereta dan lepak kat bandar chukai. kawasan rumah aku je. haha cuma tak balik la rumahh kann. ekekeke

mula2 kitorang pergi centre point. jalan-jalan je dalam tu. tak tau nak beli apa. elaun pun tak dapat lagi kan. hanya mampu melihat saja la. hehe sabar je la.

lepas tu makan kfc. yummy2! tapi ayam perisa lain kan? kan? macam pelik je. haha. tapi boleh la, sedap la jugak. licin la jugak. kikikiki


aku, sarah, umi dan hana. masa ni nak pergi makan kfc!! ;)


lepas tu kitorang pergi borong kat kedai rm2! haha dah habis borong kitorang lepak kat pantai teluk kalong ;)




pergi berlima. cuma bergambar berempat. hehe yang sorang lagi tiada dalam gambar. lelaki dan dia la driver dan photographer kami.  ;p

harini jumaat, 13 julai, aku di rumah!! esoknya 14 julai aku akan ke balakong, kenduri kahwin sepupu dan seterusnya jumpa kesayangan2 di sana! yeahhh!! XD

sekian.

8 comments:

deno said...

salam kenal... deno folow sini :)

Boni JLL3 said...

ayam perisa lain tu macam mana tu?? saya tak berapa faham..hehehe

~~oOpEt~~ said...

meriahnya.. sedap pula org tu mkn kfc :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshnya dia..jeles lak@

HeNRieTTa JoSe said...

pantai...love it...

are_lin@yu said...

beznya berempat..hehe..fatin jomlah join first segmen ayu ;-)

Tukang Karut said...

untungnya lelaki itu... beristeri 4! Eh!

kay_are said...

memang best r jalan2 ngan kawan ni kan.. ramai2 baru meriah ye tak?

ARTIKEL RAKAN BLOGGER