Thursday, July 12, 2012

MASAKAN PERTAMA ;)

assalamualaikum ;)

kisah ini berlaku pada 10 julai yang lalu tapi harini baru aku nak update. wehuuu. tak salahkan? kan? ekekeke

10 julai yang lalu, kami serumah telah bertungkus lumus menyediakan masakan untuk hidangan berbuka puasa. pilihan pada malam itu adalah tomyam!! bersama nasi putih. pertama kali memasak sesama dalam bilik. dapur semua dah ada. kikiki tenkiu hana!

hidangan disediakan untuk 6 orang ^__^


6 orang makan. licin!

hasilnya tomyam ini sangat sedap! di masak dengan penuh kasih sayang. auwww~

tukang masak aisyah dan hana, tukang sediakan bahan, umi, shikin dan sarah, tukang perabih, aku. lalala~

harini pulang ke rumah. sabtu ni nak pergi balakong, insyaAllah. cant wait!!! auww sekian

10 comments:

Boni JLL3 said...

disebabkan sangat2 terliur, saya telah bercadang untuk memasak maggy perasa tomyam lepas ni..haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi.sedap tu..

Tukang Karut said...

sampai hati tak ajak tukang karut menjadi tukang makan!

nanieybarnieylurviey said...

tgk gmbr pun da tau sedap :)
hee tomyam paling mudah nk buat :)

kay_are said...

banyaknye jagung dalam tomyam tu.. memang terliur!

Kak Imun said...

Salam, fatin. Wah...dah boleh masak untuk kenduri ni. Klu masak dgn kasih sayang gerenti hasilnya sedap, hehehe....:D

are_lin@yu said...

sedapnya tengok..msti sedap..hehe..balakong??dekat jgk dgn ayu..hehe

nanakimie said...

hee,main masak2 ye:)

suka tomyam^-^

~~oOpEt~~ said...

tudia.. terliur tgok.. haha.. sedap wei tomyam hg buat fatin :D

HeNRieTTa JoSe said...

looks yummy....

ARTIKEL RAKAN BLOGGER