Saturday, July 21, 2012

JADIKAN RAMADHAN YANG LEBIH BAIK ;)

assalamualaikum ;)

kesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut bulan ramadhan kepada keluarga tersayang, sahabat2 yang disayangi selalu ( grup 1989, sk kulim, smk taman setiawangsa, smk st patrick, unikl msi, tatiuc) dan housemate2 yang dikasihi selalu..

dan tak lupa jugak kepada semua follower blog ini, kepada pembaca tegar blog ini, terima kasih banyak-banyak kepada meluangkan masa untuk membaca entry, memberi komen dan pendapat, aku amat hargainya, ;)

mohon maaf seandainya sepanjang perkenalan kita, secara langsung atau tidak langsung, andai terguris kata, terkasar bahasa, mohon dimaafkan. alhamdulillah, setakat ini, aku xde berdendam dengan sapa-sapa, aku dah maafkan semua orang. dah lama sebenarnya aku dah start maafkan semua orang. sebab aku nak hati aku tenang. heheh alhamdulillah, aku dapat rasa ketenangan itu bila kita tidak berdendam dengan orang yang menyakitkan hati kita.

selamat berpuasa ye kawan-kawan!! ;)




;)

7 comments:

~~oOpEt~~ said...

tudia.. group 1989 pn xterlupa.. hehe.. selamat berposa fatin :D

NUR SYAZWANI said...

selamat berpuasa =)

Marya Yusof said...

As salam Fatin,

Selamat berpuasa! Wishing you a blessed month of Ramadhan :)

Gen2Merah said...

salam 1 Ramadhan Fatin... (",)

Lyaa Suriany said...

same same baiki diri bln baik ni
slmt brpuasa

Tukang Karut said...

selamat berpuasa...

kay_are said...

selamat berpose gak aku ucapkan.. moga ramadhan kali ini lebih baik dari sebelum nye.. =)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER