Monday, July 9, 2012

PERGI KENDURI KAHWIN KAT KUANTAN

assalamualaikum ;)

entry yang dah lama aku peram. nak publish jugak. sila baca. sekian :P

26 mei yang lalu, kitorang satu family pergi kuantan. sebab anak kepada sepupu abah kahwin. hehehe best-best. selalu jugak pergi rumah dia sebab family tu la sedara abah yang paling terdekat dengan kitorang yang duduk kat kemaman ni. ;D

teruja la kan nak pergi kenduri. kat tempat aku duduk sekarang ni satu kenduri pun tak de. haha tak de sapa kawin :P

jom layan gambar ;D


bertolak pukul 11.30 kot. nak ke kuantan dalam sejam je. heheh 


masa sampai pengantin dah makan. wawawawawa. so kitorang pun makan la. lauk pauknya punya sedappp. selera utara okayy. maklumlah sedara abah kan dari penang. kikikiki memang aku bantai habis la. no diet for that day. hahahaha

cantik kan warna kuning! ;)


kekenyangaann. heheheh mama ;)


pengantinnya! ni la anak kepada sepupu abah. semua adik beradik dia memang ramah-ramah, memang selesa dengan keluarga ni. dulu2 masa dok KL rasanya jarang sangat jumpa. huhu


aku nak jugak amik gambar. haha ;D


dengan abah pulak. auwww. ini la satu-satunya lelaki yang tak pernah berhenti menyayangi saya sehingga 23 tahun!!! heee


hantaran ;)


ok penuh kamera dengan posing kemain. ini je la yang dapat dikongsi untuk tatapan pembaca. pelamin pengantin. hehe masa ni kat rumah pengantin tak de orang sebab diorang semua kat dewan. dewan dengan rumah tak jauh, jalan kaki je. so bukan main posing la kan. cuba kalau ada orang, mesti malu >,<

aku upload je gambar kat facebook, ada beberapa komen tanya bertunang ke? haha kalau bertunang posing macam tu ye? :P :P

pelamin dia cantik!!


mama nak jugak!! hehehe


lepas tu balikkk. aum. perut kenyang, balik rumah, zzzzzzz. :P

selamat pengantin baruu!!

11 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

tunang lebeh kurg laa pose cmtuh. ahhahha!

Boni JLL3 said...

garang juga wajah ayah awak ye..hehehe

cynta ieda said...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/awesome-giveaway-by-us.html mari join sini dear..banyak hadiah menarikk

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt pgntin bru kpd pasangan..

HeNRieTTa JoSe said...

chantek pelamin dia...suka....

are_lin@yu said...

beznya fatin,tiba2 ayu pulak yg lapar nasi kenduri ni.hehe

Falsya said...

comel la awak posing atas pelamin..;D

Tukang Karut said...

posing tu macam dah dekat nak sampai seru dah tu...

kay_are said...

26 mei? aku nak komen ape pun taktau.. nak congratz.. lame sangat dah ni.. aku no komen je r ye =P

~~oOpEt~~ said...

teringat gambar pelamin jdi dp fb kn :P

nanakimie said...

heee...ambek berkat ye atin:)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER