Tuesday, July 10, 2012

NAMA PUN PEREMPUAN

assalamualaikum ;)

kan minggu lepas kitorang berpindah asrama kan kan.. baru perasan sebenarnya barang yang kitorang bawak agak banyak. nasib baik la ada lori dan van yang disediakan pihak tati untuk bawak kitorang dan barang2 ke asrama baru.

nasib baik. bayangkan kalau kena angkut sendiri berjalan kaki ke asrama baru? peh.


ni je barang aku. muahaha. tak banyak kan? sikit je tuuuuuuuuuu.. lalalala


ni barang kitorang berempat.

satu hari tu aku rasa nak pengsan dah. bayangkan rumah baru kitorang tingkat 3, atas sekali. yang tak tahan beg besar tu la. dah la berat. entah ada batu ke apa dalam tu entah. punyalah semput nak bawak ke atas. bayangkanlah.

rasa sakit sangat bila bawak sendiri. sebelum2 ni abah yang bawakkan ;p

setengah lori je barang kitorang. kahkahkah.

tapi sikit je la kan? walau ada orang cakap barang kitorang punyala banyak, tapi bagi kitorang ni baru sikit. sikit. nanti akan datang, akan bertambah lagi.

nama pun perempuan. eh?

lelaki kalau pindah asrama, agaknya barang banyak macam ni tak? ekekeke

14 comments:

Boni JLL3 said...

hahahahaha.. tu yang saya pelik tu. saya dok asrama dulu tak la macam ni.. awak sama macam adik perempuan saya..hahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..mmg byk tu..hihi.

kay_are said...

banyak gile barang ko.. aku time sekolah asrama dulu.. satu kete pun muat dah.. memang pompuan suka bawak banyak barang kot... huu

HeNRieTTa JoSe said...

biasa la....rietta dulu pndah mula2 pkai keta jew....pndah kli kedua pkai lori...sorg2 jew....

herbalife izwan said...

lelaki selalunye kain baju jer..barang lain tak banyak hehe

herbalife izwan said...

lelaki selalunye kain baju jer..barang lain tak banyak hehe

herbalife izwan said...

lelaki selalunye kain baju jer..barang lain tak banyak hehe

herbalife izwan said...

lelaki selalunye kain baju jer..barang lain tak banyak hehe

are_lin@yu said...

hehehe nama pun perempuan kan..yg byk tu msti baju..hihi

~~oOpEt~~ said...

haha.. lelaki rsanya stu beg je kot :P

Tukang Karut said...

ini pindah rumah namanya...

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

slalu buli junior tym nk pindah blek..ofkos la junior lelaki..haha

nanakimie said...

kalo laki sikit je rasa,hee..nana pun ase bawak sikit da,tapi bila nak angkut balek,aduyai...ase nak patah pinggang

anis scha said...

macam nk pindah rumah :p
rasa macam nk msuk U cepat-cepat pulak heee :D

ARTIKEL RAKAN BLOGGER