Monday, January 16, 2012

SETIAP KALI SURUH ORANG TIDAK DIKENALI AMBIL GAMBAR KITA

salam..

layan 9gag harini. gambar ni memang betol-betol menggeletek hati dan punya kebenaran yang sebenar-benarnya :)



kan? hahahahahaha..

aku tak berapa bagi kalau tetiba nak suruh orang awam amik gambar kami bertiga. bukan apa, kita tak tau hati orang. boleh suruh orang amik, tapi tengok keadaan. sebab nak amik gambar ramai-ramai selalu orang yang amik gambar akan berdiri jauh. so, kalau niat dia tak baik, bila-bila masa dia boleh larikan handphone atau kamera kita. hehhhe

setiap kamera dan handphone tak sama buttonnya. kadang2 tekan tepi la, kadang2 tekan tengah la. eh, handphone kot lain-lain. kamera sama kot. satu button je kan? hik hik

sila layan 9gag kalau anda sedang berada dalam kesedihan~ keh3

5 comments:

Sue Unnie.. said...

"tekan sini yer. mekasih.."

kan.? ayat stendet tu kan..? HAHA`

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,sbr jela..

p/s: yui dh msukkan dlm blglist ea..

Tukang Karut said...

kena tengok orang jugak kalau nak suruh orang amik gambar ni...

budak penjara said...

klu nk suh orang awam amik leh..suh pompuan yg amik..sbb sedia mklum..wanita mmg lari lembap giler..haha

WuMing said...

Betol...betol....

ARTIKEL RAKAN BLOGGER