Sunday, January 15, 2012

PULUT DURIAN. NYUM3

salam..

aku salah seorang penduduk malaysia yang gilakan durian. aku pasti ramai lagi yang gilakan durian. sekarang aku selalu je baca status kat facebook atau timeline kat twitter pasal orang mengidam durian. kehkeh

aku pun mengidam jugak. akhirnya dapat jugak makan. sedap pulak tu! beli durian masa nak balik ke kemaman hari tu~


kalau beli durian banyak, selebihnya makan durian dengan pulut. serius sedap!! tambah2 mama aku yang buatttttttttttt~ hahaha..

tu hidangan aku. nyum2.. makan pulut durian tak payah makan nasi dah, kenyang, dah la sedap~

sekarang musim durian ek? hari tu tengok ramai je yang jual durian~ hehehe.. kalau beli durian mesti dengan abah, kalau beli sendiri, mesti kena tipu. dah la tak pandai nak beli durian. konfirm2 dapat yang busuk, yang tak sedap. konfirm.

kalau abah yang beli, konfirm sedappp~ konfirm elok. macam mana entah cara dia hidu bau durian tu sampai dia tau beza mana durian elok dan tak elok. keh3

sapa tak makan durian memang rugiiiii~ tak dapat rasa nikmat durian :P :P :P

tapi tempoyak aku tak makan. sekian

7 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

Buah berat xpdan ngn saiz buah..2 mksudnye berjeruk air/temp0yak..

Nelly The Strange said...

nak2 ! hahaha

Paris Lipton said...

aduyai, mcm ade blogger lain ckp pasal pulut durian jgk...errr grm! sedapppppp~~

nik rosmawati said...

sedapya..nak sikit :)

Tukang Karut said...

aku pantang jumpa ngan durian jugak!

cerita best said...

eeeeeeeeeeeeeeee sdp la pulak klo tgk hahahaha

roziahojijie said...

sumpah sedap ! dulu saye pun tak reti makan ni . tu pun Paan yg ajar :)

http://dyeshayapunya.blogspot.com/2011/07/pulut-santan-durian-sodaapp.html

ARTIKEL RAKAN BLOGGER