Tuesday, January 10, 2012

ANDA MAKAN BELUT? HEHE

salam..

entry kali ni pasal belut.

anda makan belut? aku tak pernah makan. mama tak pernah beli dan masak. tapi aku pernah termakan laksa kuah belut suatu ketika dulu. dah habis makan baru diorang cakap. tak apa, dah masuk dalam perut dah pun.. ekekeke


dan belut


hari tu  memancing kat tempat dia, dapat belut. dia makan belut. serius aku terkejut sebab aku tak pernah makan.. hik hik dia kata rasa belut sedap, macam makan ikan keli. sedappp.. tak semua orang suka makan ikan keli kan. aku ada kawan yang tak suka gila makan ikan keli, tengok ikan keli pun dia tak sanggup, apatah lagi nak makan?

korang pernah makan? aku teringin jugak la nak makan bila  cakap sedap. kehkeh

untuk menangkap dan bergambar dengan belut seperti beliau, memang aku tak sanggup *___*

10 comments:

cerita best said...

belut buat laksa sdp ooooooooooooooiiiiiiiiii tambah2 laksa penang lg sedap....pakjoe dok kedah pun selalu g penang mkn laksa hahahah....sori lari topic kit hehehehe

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

Ak mkn unagi (sushi belut salai) je..hehe

MaryaYusof said...

Pernah jgk termkn laksa belut...klau xtahu xpe...tp klau bgtau awal2 mmg xmknlah jwbnye... belut, ikan keli, sembilang... sy xsuka mkn lah..tgk kepala & bdn mcm ular...maaflah xlalu nk mkn :(

Tukang Karut said...

belut goreng kicap pun sedap...

Mila Ahmad said...

mila pun xpenah rasa.

sahromnasrudin said...

tak boleh mkn..loya la..tak lalu...

alien said...

belut sedap weh

h A n Y S said...

X penah makan, x suka! Geeeelikkkkk!!
Macam ularr.. Hehe..

wan nurul hezrina said...

memula tak makan!!bis masa kat pasar tani hubby minta masak belut..eii goli!tapi sekali try mau lagiii

nabila faryzza said...

ikan keli sedap. ;)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER