Saturday, January 14, 2012

OUCH! SAKITNYA

salam..

tengah sakit gigi. lebih spesifik, ada ulser kat gusi. sakit T___________T



3 sakit yang paling sakit, sakit gigi, sakit nak bersalin dan sakit nak mati.. tapi sakit gigi memang benar-benar sakit T_________T

macam-macam cara dah buat, makan panadol untuk tahan sakit. tak berkesan. kumur air garam, tak berkesan, amik garam. tekan-tekan kat ulser, tak hilang jugak sakit.

pergi farmasi harini semua pakat tutup. adoyai =,=

last-last pergi pasaraya ada jual ni.. beli je la. RM14.90

pedih gila lepas pakaiiiiiii! pengsan beberapa jam tau.. ekekekeke..

malam mama masak bubur je. hilang seketika nikmat makan nasi.. wuu~

ulser, cepatlah pergi T___T

tak boleh blogwalking sebab sakit gigi. ada kena mengena ke? bye

5 comments:

nabila faryzza said...

serious ke 3 sakit paling sakit, sakit ulser tergolong? wahhh!
get well soon

fieda said...

kt umah kak fieda mmg kena ada stok bonjela ni..anak yg sulong selalu sgt kena

terjah sini
http://alvas-87.blogspot.com/2012/01/pemenang-giveaway-siapa-like-dapat.html

#ciksuzlin said...

pernah rasa sakit nak bersalin dgn sakit nak mati ke. hahaha~

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

Mnum bnyk air,bnyk kn mandi,elak kn mkn pedas..n last skali,jgn stress..stress slah 1 penyebab ulser lmbt baek..sekian dr ak yg pnah msuk wad hnye sbb kne ulser..

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

Mnum bnyk air,bnyk kn mandi,elak kn mkn pedas..n last skali,jgn stress..stress slah 1 penyebab ulser lmbt baek..sekian dr ak yg pnah msuk wad hnye sbb kne ulser..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER