Thursday, April 21, 2011

JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA MEREKA!!

salam

baru ada masa nak tulis blog. dua tiga hari ni aku agak busy. kui2. banyak benda aku fikirkan, so aku jadi serabut dan tak boleh menulis blog dengan tenang.. hehe sekarang rasa okay sikit. disamping baru lepas lunch *tengok jam 5.43 petang*. maklumlah aku bukan di malaysia *konon*. ekekeke..

entry ni khas aku buat untuk para penganjur yang dah hantar hadiah kat aku dan selamat aku terima! terima kasih sangat2! aku saja kumpul banyak2 hadiah dulu baru buat satu entry. hehe. seronok sangat :)

ada jugak aku baca blog dua, tiga orang blogger yang komplen, para penganjur tak bagi hadiah. mungkir janji. aih. aku heran betol. kalau tak mampu nak handle apa2 contest atau GA, tak payah buat la. itu nasihat akuu. buat sakit hati je tunggu2 hadiah yang dah menang. last2 fed-up. jadi meluat. aku banyak pengalaman pasal penganjur malas sangat nak umum pemenang. berbulan2 tak de jugak, last2 aku remove banner sebab malas dah nak alert. kat syarat bukan main.. *sila alert ye dgn apa2 pengumuman* tapi entry pengumuman pemenang tetap tak de jugak. haa. aku nasihat, tak payah buat kalau tak boleh nak bagi komitmen. benda kecik macam ni pun tak mampu nak handle apatah lagi besar2,

mungkin aku akan tulis entry pasal penganjur yang penipu. mungkin. tapi nanti la. entry ni untuk penghargaan. bukan untuk melepaskan kegeraman. simpan dalam hati dulu k! hehe

okay okay. meh tengok apa hadiah yang aku dapat baru-baru ni. dan perkenalkan penganjur2 yang baik hati dan tak penah mungkir janjiiiiiiiiiiiii..


jeng jeng jeng *drum roll*



'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'



ARTIKEL TERBAIK AKU UNTUK PERTANDINGAN ARTIKEL JUNKO~

banner contest

sungguh aku teruja masuk contest ni. walaupun contest ni berlangsung agak lama, tapi aku masuk jugak. tak salah aku, 2 bulan lebih contest ni berlangsung.. bannernya memang ada. aku hampir2 terlupa nak jenguk blog ni masa nak tarikh tutup. hehe nasib baik la si penganjur, iaitu junko, ada komen kat blog aku, ingatkan pasal pengumuman contest.

tunggu punya tunggu, sehari je tunggu. hik hik. alhamdulillah, aku menang tempat kedua contest ni. syukur sangat. hanya kerana entry aku pasal pak guard, aku menang contest ni! tempat pertama dimenangi oleh odahone.


dan semalam, aku dapat hadiahnya. berkali-kali junko sms dan call cakap mintak maaf sebab lambat pos hadiah. baru seminggu lambat. hehe aku tak kisah sangat la. thanx sangat2 kepada junko. aku respect sangat dengan junko sebab dia prihatin sangat pasal pemenang2 contest yang dia anjurkan ni..

ni hadiahnya :


sungguh terkejut gila, aku dapat hadiah novel!! haha. aku dah lama sangat tak baca novel, dah lama sangat tak beli novel! hehe. novel thriller pulak tuuu. 1st time aku baca novel macam ni. selalunya novel pasal cinta je :P

terima kasih sangat junko! novel ni aku dah baca dah lebih separuh. cuma tak habis lagi. haha best sangat2. sampai dok menghadap novel, sampai malas nak on9 :P aku hargai sangat2 dan aku akan simpan novel ni baik-baik. :) terima kasih sekali lagi! :)




GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR BIRTHDAY GIVEAWAY

banner contest.

aku menang kategori entry kreatif. hehehe pemenang utama okay. seronok sesangat2. tak sia2 aku godek2 setiap entry dia dan buat dalam satu post yang kreatif! hehe

hadiah nya pun dah sampai. tak la lewat mana pun! cepat je dia hantar! :)


sarung handphone!!


cantik sangat2. terima kasih GKSB! aku akan simpan hadiah ni baik-baik jugak :)




CONTEST KOLEKSI BARANGAN PERIBADI

banner contest


aku menang saguhati! hehe lega menang jugak. walau bukan hadiah utama.. :)

hadiahnya, topup RM5. yeah! dah lama aku terima. dah lama aku gunakan pun! hik hik. terima kasih sangat2!!




KAWAII HANDMADE GIVEAWAY

aku menang hadiah saguhati! alhamdulillah :)

hadiahnya :



6 keping baucer RASAMAS! hehe kat sini tak de rasamas la. sedihnya. tapiii. kat kulim ada! dan expired date pun lambat lagi. 31/7/2011. haa. lambat lagi. so aku simpan untuk digunakan masa aku balik kulim nanti, nak share dengan  dah janji dengan dia. :) terima kasih sangat2 ye! :)




1ST GIVEAWAY SAYANGKU FAISH

pemenang contest ni seramai 30 orang. dan aku la salah seorangnya! hehe tenkiu! tak sangka faish amik jugak nama aku. best2! hadiah nya lambat jugak sampai tapi aku tak kisah, bukan senang nak kumpul alamat 30 orang tu. mesti la nak sekali pos je kan. hehe asalkan dapat sudah!

hadiahnya :


keychain pangkor! hehe cantikk. aku dah la suka mengumpul keychain2. dah tambah satu lagi koleksi keychain aku! hoyeh! thanx ya mama faish! :)


dan yang terakhir............



MAK BED\

banner contest

aku menang kategori gaya makan paling comel. auw auw. hahaha comel la sangat2. ehhe tapi alhamdulillah, aku yang menang! selepas 2bulan baru hadiah sampai tapi tak apa, tak kisah. sampai jugak!mula2 aku ingat makbed lupaaaa dahh kat aku. haha tapi bila dah dapat, tersenyum2 dah! :)


hadiahnya :

blaus! aku siap pakai lagi haaaaaa. haha sory aku crop muka sebab gambar ni aku tak pakai tudung. dah tu muka baru bangun tidoqqqqqqqqq. hahaha. takkan nak tunjuk pulak. hehe apa2 pun cantik blaus tuu! thanx banyak2 kat makbed!


setakat ni aku belum dapat hadiah yang aku menang dari ryoya lucky draw. tapi tak apa, aku tunggu ja. haha tak kisah la bila2 pun. asalkan jangan nanti aku dah pindah kulim, baru hadiah tu nak sampai. haru la macam tu.. heeeeeee.. dan selain tu, aku baru ja menang GA 11 yang dianjurkan oleh shaizhar. aku dapat hadiah buku tajuk adab malam pengantin, shawl dan baucer. baru dua tiga hari lepas menang! hehe thanx ya! :)

aku respek la kat penganjur2 di atas ni, walau hadiah lambat sampai pun, tetap sampai. aku tak mau la merungut2 kalau hadiah tak sampai2. aku fikir positif, mungkin orang tu busy. tapi sekurang2nya contact la dengan para pemenang. jangan la senyap sepi sampai buat kita tertanya2. aku rasa sakit hati bila orang umum lambat pemenang ja. berbulan2 tak umum2 jugak. entry lain tetap dok tulis jugak. padahal nak cari pemenang satu ja, guna random ja pun. adoii. tu memang aku hangin la! hehe..

tu yang aku cakap, kalau nak handle apa2 contest atau GA, tak kira la GA tu cuma bagi hadiah keychain ja, berilah komitmen. orang akan respek pada kita kalau kita respek orang lain. kalau rasa busy sangat2, tak payah buat. senang. pi la masuk contest/GA orang lain. hehe..

kepada para2 penganjur yang lain, jangan la menipu bila adakan contest. jadilah seperti mereka2 di atas. ada jugak komitmen! terima kasih dan tahniah kerana anda penganjur2 yang aku respekkk :)


9 comments:

JUNKO-EL-HIDA said...

Erk!..Wa pun respect sama lu la fatin..Asyik ko jer yang menang nieh..Wahahaha..Aku x pnah menang pun?..(mana tak pernah menang,masuk pun tak) wahahaha..Tahniah & thanks!

Anonymous said...

Erk, buku Ramlee Awang Murshid tu feveret penuli tu. Suka suka :)

mie said...

banyaknya menang...
tahniah...
heheheee

kindergartenlibrary said...

banyaknya !!

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Honda ex5 dan Honda wave

wah sangat lumayan tuuuu.... tahniahhh rezeki kamu mencurah-curah nampaknyerr yerrr

Arpiiz said...

tahniah, sebab banyak dapat hadiah..^^

Tauke Budu said...

org cakap cerita rayyan fantasi tu kureng sikit..betul ke?? ingt nak beli

Noor Fatin said...

junko. hahaha masuk la lain kali! hehe tenkiu3!

miss tira. 1st time saya baca novel dari dia. :)

mie, thanks!

nelly. hehe :)

afzainizam. thanks! :)

arpiiz, thanks! :)

tauke budu, best la... serius best! beli la. :)

Hanys Najib said...

baaaaanyak nyeee meeeeeeeenannggggg *muka tak caya* hehe
rezeki fatin..
;)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER