Wednesday, October 6, 2010

WANITA 107 TAHUN MASIH DARA~





CORNWALL - Seorang anak dara berusia 107 tahun, Clara Meadmore mengakui dia tidak pernah melakukan hubungan seks, lapor sebuah akhbar semalam.

Perawan warga emas itu meraikan hari jadinya yang ke-107 pada Ahad lepas.

Ditanya bagaimana dia mengekalkan daranya sejak sekian lama, wanita itu menyatakan, dia terlalu sibuk dan percaya seks cuma mengganggu kehidupannya.

Menurut Clara yang berasal dari sini, England, semasa usianya remaja pada tahun 1920-an dan 1930-an, seks adalah untuk wanita yang telah berkahwin.

Dia tidak berhasrat untuk berumah tangga dan pernah menolak beberapa lamaran sebelum ini.

"Orang pernah bertanya sama ada saya homoseks dan jawapannya adalah tidak," kata Clara.

"Saya mempunyai ramai kenalan lelaki tetapi tidak berminat dengan seks atau perkahwinan," tambahnya. - Agensi



hebatkan? dia tak pernah berkahwin.. masih dara..dan skrg umo dia dah 107tahun!! agak2 kita boleh hidup tak sampai umo macam tu??

budak2 zaman skrg... umo 12 pun,,,, alahai~

8 comments:

Khumaera Ismail said...

pergh~terer ar nenek tu..

NOOR FATIN said...

tau xpee!

Robot | Sakti said...

pergghhh..
dasyat la nenek ni..

dia bukan les kan?

+___+


Merapu tapi bukan Mengampu

NOOR FATIN said...

bukan la robot~ haha

SitiMashitahSaidin said...

ssh da nak jumpa cam nih~

NOOR FATIN said...

sgt susah~ sorg dalam 10juta org.hakhak

$h@h_Izn@n said...

ni bukan anak dara da ni...bleh pggl nenek dara..huhuhu

NOOR FATIN said...

haha betol tu shah :P

ARTIKEL RAKAN BLOGGER