Friday, October 22, 2010

DUGAAN MASA SUBMIT DRAFT REPORT FYP~

salam~~

minggu ni aku samgat2 la busy.. sangat2 la kan.. T__T hanya boleh bukak facebook~ wuu.. tu pun just bukak notification and reply. tu je~ blog xbukak, tagged tak bukak.. ym lagi la, dah bersawang~!

tadi aku dah selamat submit report fyp~ alhamdulillah.. arini kena submit! sebelum pukul 5~~ tapi akuuuuu?? kul 6.10 baru antar! sedihh.. byknya dugaannn~~

pegi cc nak print, cucuk je pendrive, ada note kuar pasal scan virus, aku klik X, pastu tengok2f folder2 aku dalam tu semuanya kosong! arghhh~ aku nak menjerit sgt la masa tu. aku cari la kot2 terhidden files ke tapi xdee..wuu~~  teman aku.. dia sempat beli air tebu utk aku..mghilangkan dahaga!

masa tu dah 4.20! argghh.. lagi 40 minit! aku balik ke asrama~ tu dia aih.. punya jauh nak jalan2.. berlari2 aku..semput~ hahah bergegar jugak la jalan2..wakaka!! nak cepat punya pasal la kan..aku copy report yang ada dalam laptop. kul 4.45 baru aku kuar dari asrama!

lepas tu pegi print kat cc lain pulak.. kedai tu dah la lambat! abang jaga kaunter tu buat derkk aje. mula la aku rasa nak smash! berkali2 aku cakap nak print~ dia cakap xde pun folder tu dalam pendrive~~ argghh. tak kan ilang lagi.. tapi aku ada spare satu lagi pendrive! dalam tu ada gak report tu.. aku dah letak. dia bukak lagi, dia cakap kat aku, xde jugak laa~ cuba cari.. aku belek2, ada jee!! arghh. dia tak nampak ke? adoiiiiiiiiiiiiiiiii.. sabar2!

pastu print. dalam 12 ms, print buat hal pulak dah, masa tu dah 5.10! omg!! aku dah terlewat~ aku call madam fazidah! xjawab pun. aku call supervisor. dia suruh antar jugak.. tak kira la pukul bape pun..janji antar! lega sikit aku rasaa~~

oleh kerana kedai tu ramai pelanggan, print aku abis nak dekat kul 6! adoii~ pastu dia binding..salah binding pulak dah.. terbalik~ huahua sabar je la.. 6.10 baru kuar dari kedai.. total kena rm46!! hambek kau~ kalau xde duit, aku gadai jam je~ haha opsss.. jam aku dah rosak.. act, jarum saaat dah ilang masa nak moto. huahua sebab cermin jam tu pun dah hilang skali.. memang dah tak dapat diselamatkan la..

pastu terus rushing balik asrama~ yeyeh! haha terus antar report. ada kotak kat luar bilik madam. aku letak ja dalam tu. memang kotak tu khas utk budak2 antar report~

balik tuuuuuuuuuuuu,, tak balik terus. pegi makan nasi kandar.. huahua gelak2 dengan ilang tensen akuuu. haha

sakit kepala ni.. tido tak cukup. rehat xcukup. dah tak penah tido petang. balik je kelas direct buat kerja. dengan report, dengan test2! fuh! dugaan2!!

alahaii~ minggu depan presentation fyp pulak! pastu nak kena submit report dengan hardcover sekali. huarghh.. tensen betol!

bila la semua ni akan berakhir.. ecececeh~~!

No comments:

ARTIKEL RAKAN BLOGGER