Saturday, October 9, 2010

15/02/2015

salam~

esok 10/10/10. tahun lepas 9/9/09, time tu aku praktikal. langsung tak de kenangan yang terindah selain menghadap pc siapkan kerja. dan tahun ni, aku di msi pulak~ wah., hehe

dan esok ramai la yang buat majlis perkahwinan, majlis pertunangan dan apa2 la yang boleh kita
jadikan sebagai hari bersejarah dalam hidup kita.

dan aku? esok..um~ esok nak spent time lama2 dengan ~ haha tengok wayang, jalan2, makan2, jalan2 lagi. pastu balik :P

alahai..dah terlepas 10/10/10. um~ sedih.. tak ape la, smg 15/02/2015 menjadi kenyataan :P




psst..korang macam ne pulak? apa perancangan esok?

4 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

aku thn 2013...13/02..hahaa..x la..tah la...mne2 la..tp tuh tarikh tunang kot...err?//x2..tunang 12,12,12...
tuh nikah..tol la..ahhahhaa...

wishing u all the best!

one2paii said...

oloh2 cian..melepas da tarikh yg diidamkan,xpo2 mana2 pun ok ,tarikh xmemainkan peranan..yg penting hubby lu sayang lu..tuh penting

Raja Fiqri said...

rancangan sye menarik gile.. Hihi..

Siap berazam lagi..

Jemput la dtang blog..

NOOR FATIN said...

nana: haha ok thanx!

one2paii: amin. moga2 hubungan kami berkekalan :)

raja: ok. hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER