Friday, October 1, 2010

GUA TAHU ITU SIAPA CONTEST~

salam

contest lagi~ kali ni dari hamzah ian.
tag2

ni banner contest beliau~ haha sgt kreaktif..


syarat2nya adalah:


Syarat-syarat:
  1. Disebelah kanan gua ada orang misteri dan beliau melakukan sesuatu. Anda perlu meneka siapa orang misteri itu dan apa yang beliau buat dalam gambar tersebut.
  2. Buat satu entry dalam blog anda sendiri bertajuk "GUA TAHU ITU SIAPA" dan bagi jawapan anda. Jawapan hendaklah ringkas.
  3. Entri anda perlu ada link http://www.terbangtinggitinggi.com/ dan juga gambar ini.
  4. Terbuka kepada semua blogger warganegara Malaysia tidak kira follower atau bukan follower
  5. Bila dah siap semuanya tinggalkan permalink entry anda dibahagian komen.
  6. Kalau ramai yang dapat teka dengan tepat peserta paling awal dan teka dengan tepat dapat hadiah.
  7. Tag 3 kawan blogger dan pastikan diaorang tahu anda tag.
  8. Tarikh tutup 22 Oktober 2010. Keputusan pemenang diumumkan 23 Oktober 2010 di blog ini.. Hadiah akan diberi sebelum 26 Oktober 2010.
  9. Kalau boleh copy coding banner ni dan letak di sidebar blog anda. Taknak letak pun takpe gua tak marah.


okay2. saya nak teka laa~ saja.. cuba nasibb...

di sebelah hamzah adalah mak hamzah, beliau sedang menyusun kuih di dalam bekas kuih raya!


errr.. xtau la betol ke x.. hahaha~

sori.. :P

tag:

ana mardia
fatyhah baharudin
kak imun~


done!

sapa2 nak join, klik




2 comments:

hamzah ian said...

sori2 lambat reply... sori sngt2...


ade exam minggu ni.. btw tenkiu sbb join okeh.. nantikan keputusan nanti.. hehe

Noor Fatin said...

ok!! thanx~ ;)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER